ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Παρασκευή 4 Μαΐου 2018

Λάκης Λαζόπουλος: «Μένω σε 40 τ.μ. σπίτι. Το ρήμα δεν είναι “έχω”, το ρήμα είναι μένω»


Λάκης Λαζόπουλος: «Μένω σε 40 τ.μ. σπίτι. Το ρήμα δεν είναι “έχω”, το ρήμα είναι μένω»
Τον Λάκη Λαζόπουλο φιλοξενεί στο τεύχος που κυκλοφορεί το περιοδικό Down Town ο οποίος στη συνέντευξη που παραχώρησε μίλησε μεταξύ άλλων για τη δήλωση πως μένει σε ένα σπίτι 40 τ.μ.».

Για τη δήλωσή του πως μένει σε ένα σπίτι 40 τ.μ., είπε χαρακτηριστικά:

«Όταν λέω ότι μένω στα 40 τετραγωνικά, εννοώ ότι ο χώρος που εγώ χρησιμοποιώ είναι 40 τετραγωνικά. Το ρήμα δεν είναι «έχω», το ρήμα είναι «μένω».
Εγώ τα ελληνικά μου έχω μάθει να τα προσέχω, γιατί είμαι συγγραφέας. Καταλαβαίνω ότι υπάρχουν και άνθρωποι μέσα στα πάνελ που δεν έχουν τη γνώση να δώσουν την πρέπουσα σημασία στα ρήματα.
Για να το ξεκαθαρίσω λοιπόν: Ναι, μένω σε 40 τ.μ. σπίτι. Και επίσης 14 χρόνια έμενα σε 55 τ.μ., και αυτή είναι η αλήθεια. Όχι, όμως, ότι δεν έχω ένα σπίτι στην Πάρο που είναι μεγάλο ή ένα άλλο σπίτι στη Σέριφο που είναι μεγαλύτερο και δεν θυμάμαι να παρακάλεσα ποτέ κάποιον να μου μεγαλώσει τα τετραγωνικά».

http://www.govastileto.gr/lifestyle/lakis-lazopoulos-meno-se-40-tm-spiti-to-rima-den-ine-exo-to-rima-ine-meno/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου