ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Δευτέρα 30 Απριλίου 2018

Η Courtney Parker μιλά on camera για τον χωρισμό της από τον Χρήστο Μάστορα! Δείτε τι δήλωσε


Η Courtney Parker μιλά on camera για τον χωρισμό της από τον Χρήστο Μάστορα! Δείτε τι δήλωσε


Η Courtney Parker παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή «Ooh la la» και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στον χωρισμό της από τον Χρήστο Μάστορα, ύστερα από πέντε χρόνια σχέσης.



Όταν ρωτήθηκε αν έγινε κάτι και έφτασαν στον χωρισμό, η χορογράφος και τραγουδίστρια εξήγησε: «Αυτό είναι για εμάς. Εμείς ξέρουμε τι έγινε. Πάντα κάτι συμβαίνει για να χωρίσει κάποιος. Με τον Χρήστο ήμασταν μαζί 5 χρόνια και σιγά σιγά ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον θα είμαστε φίλοι. Θέλω χρόνο για εμένα. Θέλω να είμαι η Courtney Parker χωρίς Μάστορα. Επειδή ήμουν η Courtney Parker πριν από αυτόν, είχα τραγούδια, ήμουν στην Panik Records. Δεν ήταν πρόβλημα για εμάς, αλλά με ενόχλησε ότι οι δημοσιογράφοι με έβαζαν πάντα με τον Μάστορα και δεν πρόβαλαν την δική μου καριέρα. Είχαμε αρραβωνιαστεί, αλλά..».

http://www.govastileto.gr/lifestyle/i-courtney-parker-mila-on-camera-gia-ton-xorismo-tis-apo-ton-xristo-mastora-dite-ti-dilose/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου