ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2017

Δείτε τι είπε η Ναταλία Δραγούμη για τον «ψεύτικο» θάνατό της


Δείτε τι είπε η Ναταλία Δραγούμη για τον «ψεύτικο» θάνατό της


Πριν από λίγο καιρό το είδαμε με την Αθηνά Οικονομάκου αλλά και με άλλους celebrities και στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό.

Η Ναταλία Δραγούμη ήταν μία από τις διάσημες που διάβασε στο διαδίκτυο για τον θάνατό της, κάτι που την παραξένεψε πάρα πολύ.

Πιο συγκεκριμένα, η είδηση ήταν στο Facebook και έγραφε πως η ηθοποιός απεβίωσε σε τροχαίο δυστύχημα.

Το θέμα σχολίασαν η Κατερίνα Καινούργιου με τους συνεργάτες της στην εκπομπή Φτιάξε καφέ να στα πω.

«Παιδιά, τι λέτε; Και με την Οικονομάκου το ίδιο δεν είχαν γράψει; Αν είναι δυνατόν, τι πράγματα είναι αυτά; Ποιο άρρωστο μυαλό σκέφτεται να βγάλει μια τέτοια είδηση; Δεν πρέπει να είσαι καθόλου καλά για να κάνεις κάτι τέτοιο!»

Η Ναταλία Δραγούμη έδωσε τέλος στις φήμες μιλώντας στην εκπομπή:«Δεν ισχύει κάτι τέτοιο, τίποτα από αυτά. Ούτε έχω βγει από το σπίτι μου. Δεν έχω ιδέα, τίποτα δεν ξέρω. Μια χαρά είμαι. Δεν έχω καν ανέβει στη μηχανή μου, δεν έχω βγει από το σπίτι μου, όλα καλά!» 
 
 
 
 http://www.govastileto.gr/lifestyle/dite-ti-ipe-i-natalia-dragoumi-gia-ton-pseftiko-8anato-tis/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου