ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Πέμπτη 3 Αυγούστου 2017

Ισμήνη Νταφοπούλου: Η πρώτη φωτογραφία μετά την επίθεση που δέχτηκε από σκύλο


Ισμήνη Νταφοπούλου: Η πρώτη φωτογραφία μετά την επίθεση που δέχτηκε από σκύλο

Η Ισμήνη Νταφοπούλου το απόγευμα της Τετάρτης, έκανε την πρώτη της ανάρτηση στο Instagram, δημοσιεύοντας μια selfie που έβγαλε, προκειμένου να δείξει στους διαδικτυακούς της φίλους το πρόσωπό της, μετά την επίθεση που δέχτηκε από σκύλο κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής της φωτογράφισης.

Έχοντας καλυμμένα με ειδικά επιθέματα τα σημάδια στο πρόσωπό της, η ίδια πόζαρε στον φακό με αισιοδοξία και σχολίασε στη λεζάντα: «Ένας μήνας μετά... Σας ευχαριστώ για τις ευχές σας!».




Το σοκ που υπέστη η Ισμήνη από την επίθεση ήταν τέτοιο, ώστε η ίδια επέλεξε να κρατήσει αποστάσεις απ' όλους. «Έχασα προσωρινά και τόσο απροσδόκητα το όπλο της εργασίας μου, το πρόσωπό μου, την υγιή μου εμφάνιση, τη δουλειά μου, την αυτοπεποίθησή μου. Έπρεπε πια να “κρύβομαι” για να περπατήσω στο δρόμο χωρίς να είμαι δακτυλοδεικτούμενη. Όλα έγιναν τόσο ξαφνικά…», είχε γράψει, μεταξύ άλλων, στο blog της.

 http://www.govastileto.gr/lifestyle/celebrities-world/ismini-ntafopoulou-i-proti-fotografia-meta-tin-epi8esi-pou-dektike-apo-skilo/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου