ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Σάββατο 12 Αυγούστου 2017

Ακομπλεξάριστη η Σόφη Ζαννίνου ποζάρει με ροζ μπικίνι στα 66 της χρόνια!


Ακομπλεξάριστη η Σόφη Ζαννίνου ποζάρει με ροζ μπικίνι στα 66 της χρόνια!

Η Σόφη Ζαννίνου μπορεί να είναι 66 χρόνων ωστόσο παραμένει μια πολύ ωραία και ακομπλεξάριστη γυναίκα.

Η γνωστή ηθοποιός δεν δίστασε λοιπόν να ποζάρει με ροζ μπικίνι και να ανεβάσει την αρετουσάριστη φωτογραφία της στον λογαριασμό της στο Instagram.

«Δεν έχω κόμπλεξ με την ηλικία μου. Θα μπορούσα άνετα να έχω εγγόνια σε αυτή την ηλικία, ίσως λίγο μικρότερα. Τα έχω καλά με τον εαυτό μου, δεν έχω τέτοια προβλήματα. Είμαι μια χαρά, δεν έχω υπαρξιακά προβλήματα, ούτε προβλήματα με τον καθρέφτη και την εμφάνιση μου. Έχω καλό DNA, από τους γονείς μου, και είμαι ευνοημένη από το Θεό. Είμαι πολύ καλά μέσα μου, ήρεμη και χαλαρή» έχει δηλώσει η Σόφη Ζαννίνου σε παλιότερη συνέντευξή της.


http://www.govastileto.gr/lifestyle/akompleksaristi-i-sofi-zaninou-pozari-me-roz-mpikini-sta-66-tis-xronia/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου