ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Κυριακή 16 Ιουλίου 2017

Νέα κόντρα στο Hollywood - Στα μαχαίρια Madonna και Sharon Stone


Νέα κόντρα στο Hollywood -  Στα μαχαίρια Madonna και Sharon Stone
Σάλος έχει δημιουργηθεί με μια προσωπική επιστολή που είχε γράψει η Madonna στις αρχές του ’90 στον τότε αγαπημένο της,  John Enos, ο οποίος πούλησε πρόσφατα την επιστολή σε δημοπρασία και με τη σειρά του ο νέος ιδιοκτήτης του τη δημοσίευσε.




Τότε η τραγουδίστρια είχε εκμυστηρευθεί στον σύντροφό της, τις ανησυχίες της για την καριέρα της και μεταξύ άλλων είχε μιλήσει για την Whitney Houston και την Sharon Stone.




Στο γράμμα ανέφερε:
«Είναι τόσο αναμφισβήτητα απογοητευτικό να διαβάζω ότι η Whitney Houston έχει τη μουσική σταδιοδρομία που εγώ θα επιθυμούσα να είχα και ότι η Sharon Stone έχει την κινηματογραφική καριέρα που δεν θα έχω ποτέ. Όχι επειδή θέλω να είμαι αυτές οι γυναίκες, αλλά γιατί προτιμώ να πεθάνω, γιατί είναι τόσο τρομερά μέτριες και πάντα προβάλλονται σα δείγματα αρετής και αυτού του είδους οι μέτρησης επιμένουν να με ταπεινώσουν».





Η Sharon Stone μετά από αυτό με μία δημόσια ανάρτηση στα Social media «σφάζει με το γάντι» τη Μαντόνα και της ...ανταποδίδει τους χαρακτηρισμούς περί μετριότητας.


Η ηθοποιός ανήρτησε μια κοινή τους φωτογραφία και σχολίασε:
«Αγαπημένη μου Madonna...Πρώτον, νομίζω ότι είναι παράλογο που κάποιος δημοσιεύει τις ιδιωτικές σας επιστολές. Επομένως δημοσιεύω και εγώ δημοσίως.
Ξέρεις ότι είμαι φίλη σου. Έχω ευχηθεί σε κάποιες προσωπικές στιγμές να ήμουν μία ροκ σταρ... αισθάνθηκα όσο μέτρια με περιέγραψες. Γνωρίζουμε και οι δύο, όπως μόνο αυτοί που έχουν επιβιώσει τόσο πολύ καιρό γνωρίζουν, ότι το να μας ανήκει η μεριότητά μας είναι ο μόνος τρόπος να μας ανήκει η δύναμή μας. Για να γίνουμε αυτό που έχουμε γίνει και δύο μας. Σε αγαπώ και σε λατρεύω. Δεν θα γίνω πικρόχολη απέναντί σου διεισδύοντας στη δική σου προσωπική διαδρομή. Sharon».
http://www.govastileto.gr/lifestyle/nea-kontra-sto-hollywood----sta-maxeria-madonna-ke-sharon-stone/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου