ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Τρίτη 4 Ιουλίου 2017

Η συγκλονιστική εξομολόγηση της Μαρίας Μενούνος – Αφαίρεσε όγκο από τον εγκέφαλο


Η συγκλονιστική εξομολόγηση της Μαρίας Μενούνος – Αφαίρεσε όγκο από τον εγκέφαλο
Τον γύρο του διαδικτύου κάνει εδώ και λίγη ώρα η είδηση ότι η Μαρία Μενούνος υποβλήθηκε σε επτάωρο χειρουργείο προκειμένου να της αφαιρέσουν έναν κακοήθη όγκο που είχε εμφανιστεί στον εγκέφαλο. Η εγχείριση είχε αίσια έκβαση, αλλά, όπως λένε οι γιατροί, ο κίνδυνος δεν έχει ξεπεραστεί
πλήρως.
Όπως περιέγραψε η ίδια στο περιοδικό People, το Φεβρουάριο, άρχισε να αισθάνεται τα πρώτα συμπτώματα. Ζαλιζόταν, είχε πονοκεφάλους και κάποιες φορές δυσκολευόταν να διαβάσει και το auto cue.
Συγκεκριμένα η Μαρία Μενούνος είπε: «Τον Φεβρουάριο που μας πέρασε νόμιζα ότι είχα πάθει μια μόλυνση στο αυτί κι έτσι πήγα στο γιατρό. Εκείνος με διαβεβαίωσε ότι δεν έχω τίποτα στα αυτιά και με ρώτησε αν αισθάνομαι κάποιες άλλες ενοχλήσεις. Η αλήθεια είναι ότι εκείνο το διάστημα οι πονοκέφαλοι είχαν γίνει πιο συχνοί, είχαν αυξηθεί οι φορές που έκανα σαρδάμ στην κάμερα και, μερικές φορές, δυσκολευόμουν να διαβάσω την οθόνη με τη σκαλέτα. Η πρώτη μου σκέψη, αφού αναλύσαμε τα συμπτώματα ήταν ότι μπορεί να είχα προσβληθεί από όγκο στον εγκέφαλο, όπως και η μητέρα μου. Ο γιατρός με παρέπεμψε να κάνω εξετάσεις μαγνητικής τομογραφίας».
Τελικά, μετά από πολλές αναβολές (αφού το επόμενο διάστημα άρχισε να αισθάνεται καλύτερα), τον Απρίλιο έκανε την εξέταση και οι γιατροί βρήκαν ότι επρόκειτο για κακοήθη όγκο στον εγκέφαλο. «Πρόκειται για μηνιγγίωμα», μου είπαν. Η πρώτη μου αντίδραση ήταν να γελάσω. Ήμουν σε πλήρη άρνηση και δεν μπορούσα να πιστέψω ότι είναι αλήθεια», συμπληρώνει. «Όταν το ανακοίνωσα στους γονείς μου σοκαρίστηκαν, αλλά δε σταμάτησαν ούτε στιγμή να με διαβεβαιώνουν πως όλα θα πάνε καλά».
Η 39χρονη παρουσιάστρια κανόνισε να χειρουργηθεί στις 8 Ιουνίου (την ημέρα των γενεθλίων της) και έμεινε για 6 ημέρες στο νοσοκομείο, μετά την επέμβαση. «Το 99.9 του όγκου έχει αφαιρεθεί», λέει, αλλά, όπως τονίζει, οι νευροχειρούργοι του νοσοκομείου δίνουν μεγάλες πιθανότητες να επανέλθει.
«Η 62χρονη μητέρα μου ποτέ δεν λύγισε κατά τη διάρκεια της δικής της περιπέτειας. Ήταν και είναι πάντα πολύ θετική», δηλώνει και κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για να μιμηθεί το αισιόδοξο παράδειγμα της.
 «Αυτό που μου συνέβη το αντιμετώπισα σαν δώρο αφού από αυτό προέκυψαν μερικά πολύ όμορφα πράγματα. Για παράδειγμα, έχει αλλάξει εντελώς ο τρόπος που αντιμετωπίζω τώρα τη ζωή. Νιώθω ότι πρέπει να βρω τον αληθινό μου στόχο» εξηγεί.
«Αυτό που λέω στους ανθρώπους είναι ότι όταν το αυτοκίνητο μας κάνει παράξενους θορύβους και το πηγαίνουμε στο συνεργείο. Γιατί να αγνοούμε το σώμα μας όταν αντιλαμβανόμαστε κάτι δεν πηγαίνει καλά; Είμαι τόσο τυχερή που πήγα στο γιατρό όταν αντιλήφθηκα τα «καμπανάκια του κινδύνου» Ποιος ξέρει τι θα μπορούσε να μου είχε συμβεί αν τα αγνοούσα;».


http://www.govastileto.gr/lifestyle/i-siglonistiki-eksomologisi-tis-marias-menounos--aferese-ogo-apo-ton-egefalo/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου