Πέμπτη, 8 Ιουνίου 2017

Η Μαρία Σολωμού φωτογραφίζεται με μαγιό και δηλώνει: «Μου αρέσει να είμαι size zero!»


Η Μαρία Σολωμού φωτογραφίζεται με μαγιό και δηλώνει: «Μου αρέσει να είμαι size zero!»
Η Μαρία Σολωμού φωτογραφίζεται για το περιοδικό «You» και μεταξύ άλλων μιλάει για την διατροφή της και σώμα της.



Η ηθοποιός μπορεί να διατηρείται σε φόρμα παρόλα αυτά είναι λάτρης των junk food, των γλυκών και δεν της αρέσει η γυμναστική.


Η ίδια δήλωσε: «Κάνω γουρουνίες. Η διατροφή που μου άλλαξε το σώμα ήταν η paleo. Την κράτησα περίπου 2 χρόνια και μετά άρχισα να κλέβω. Η paleo diet βασίζεται στα λαχανικά και τα κρέατα. Είναι απίστευτο πως ξεπρήζεσαι μόλις φεύγουν τα άσπρα από την ζωή σου, το αλεύρι και η ζάχαρη».
Επιπλέον τόνισε ότι το τρέξιμο είναι εθιστικό και το τελευταίο διάστημα πέρα από την yoga αφιερώνει εκεί τον ελεύθερο χρόνο της.

http://www.govastileto.gr/lifestyle/i-maria-solomou-pozari-me-magio-ke-diloni-mou-aresi-na-ime-size-zero/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου