ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Παρασκευή 2 Ιουνίου 2017

Το ξέσπασμα της Jennifer Garner για το διαζύγιό της μέσω Facebook


Το ξέσπασμα της Jennifer Garner για το διαζύγιό της μέσω Facebook

Τον γύρο του διαδικτύου έκανε πριν λίγες ημέρες ένα δημοσίευμα του περιοδικού People που αναφέρει πως η Jennifer Garner μετά το διαζύγιο «προχωράει μπροστά, βρίσκει την ευτυχία και κάνει μία νέα αρχή στα 45».

Η Garner ενημερώθηκε για το άρθρο από άτομα του περιβάλλοντος της και αντέδρασε έντονα, κάνοντας μια ανάρτηση στο Facebook, στην οποία διαψεύδει το περιεχόμενο.

«Αντιλήφθηκα πως υπάρχει ένα εξώφυλλο στο περιοδικό People και ένα άρθρο το οποίο φαίνεται να προέρχεται από εμένα. Δεν είναι ασυνήθιστο για εμένα να λαμβάνω κλήσεις από τους αγαπημένους μου που πιστεύουν πως ξέχασα να τους πω πως είμαι έγκυος –με δίδυμα!– (Αν είναι δυνατόν), αλλά αυτά είναι τόσο γελοία που δεν είναι εύκολο να τα αγνοήσεις. Δεν είναι καταστροφή με οποιονδήποτε τρόπο, αλλά με επηρεάζει εμένα και την οικογένειά μου, οπότε πριν το garden club της μητέρας μου την πάρει τηλέφωνο, ήθελα να βάλω τα πράγματα στη θέση τους: Δεν πόζαρα για αυτό το εξώφυλλο. Δεν πήρα μέρος ούτε ενέκρινα αυτό το άρθρο. Ενώ είμαστε εδώ, for what irt’s worth: Έχω τρία υπέροχα παιδιά και η οικογένειά μου είναι ολοκληρωμένη», δήλωσε η ηθοποιός.






http://www.govastileto.gr/lifestyle/to-ksespasma-tis-jennifer-garner-gia-to-diazigio-tis-meso-facebook/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου