ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Σάββατο 3 Ιουνίου 2017

H Adriana Lima «αρραβωνιάστηκε» τον εαυτό της!


H Adriana Lima «αρραβωνιάστηκε» τον εαυτό της!
Η ανάρτηση μιας φωτογραφίας στο Instagram του γνωστού σούπερ μόντελ στην οποία φαίνεται να φορά ένα μεγάλο διαμαντένιο δακτυλίδι προκάλεσε θύελλα σχολίων και σεναρίων.

Η Adriana Lima δεν άφησε όμως πολύ χώρο για κουτσομπολιά αφού το σχόλιο κάτω από τη φωτογραφία ξεκαθάρισε τα πράγματα: «Τι συμβαίνει με το δακτυλίδι; Είναι συμβολικό. Είμαι αφοσιωμένη στον ευατό μου και στην ευτυχία μου. Είμαι παντρεμένη με τον ευατό μου. Κυρίες μου αγαπήστε τον ευατό σας. Και ναι…είμαι μόνη μου.»

Η Adriana Lima είναι μητέρα δύο παιδιών και έχει δηλώσει πολλές φορές ότι η σχέση της με τον ίδιο της τον ευατό είναι πολύ σημαντική γι΄αυτήν. Το διάσημο μοντέλο παραμένει χωρίς σχέση, επίσημη τουλάχιστον από το διαζύγιο της το 2014.


http://www.govastileto.gr/lifestyle/h-adriana-lima-aravoniastike-ton-evato-tis/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου