ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Πέμπτη 29 Ιουνίου 2017

Η Ειρήνη Παπαδοπούλου θέλει σύντομα παιδί!


Η Ειρήνη Παπαδοπούλου θέλει σύντομα παιδί!
Η «μπουλντόζα» του Survivor μετά το ριάλιτι επιβίωσης, άρχισε να βάζει άλλες προτεραιότητες στην ζωή της, καθώς μετά από τόσα χρόνια σχέσης έχει αρχίσει και βάζει σε προτεραιότητα την οικογένεια…
Είναι ίσως από τις μοναδικές φορές που η Ειρήνη Παπαδοπούλου αποκαλύπτει κρυφές της επιθυμίες που έχουν να κάνουν με τον γάμο και τα παιδιά.

Μετά την πρόταση γάμου που της έχει γίνει από τον καλό της Κώστα Πηλαδάκη, η τραγουδίστρια σκέφτεται πολύ σοβαρά να κάνει το επόμενο βήμα στη σχέση της και το ενδεχόμενο να αποκτήσει μια μεγάλη οικογένεια. «Έχω μεγάλη αδυναμία στα παιδάκια! Εννοείται ότι ονειρεύομαι δική μου οικογένεια, όταν είναι να γίνει, θα το μοιραστώ, δεν θα έχω πρόβλημα. Στο μέλλον σίγουρα θα κάνω κι εγώ τη δική μου οικογένεια!» δηλώνει στο περιοδικό YOU.


http://www.govastileto.gr/lifestyle/i-irini-papadopoulou-8eli-sintome-pedi/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου