ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Τρίτη 20 Ιουνίου 2017

Η Καίτη Γκρέυ «ξεμπροστιάζει» τα παιδιά της για τον τρόπο που της φέρθηκαν!


Η Καίτη Γκρέυ «ξεμπροστιάζει» τα παιδιά της για τον τρόπο που της φέρθηκαν!

Με αφορμή την πρόσφατη περιπέτεια της υγείας της, η Καίτη Γκρέυ αποκάλυψε ότι ήδη έχει γράψει ένα γράμμα στο οποίο «ξεμπροστιάζει» τα παιδιά της για τον τρόπο που της φέρθηκαν.

Η ίδια έγραψε αυτό το γράμμα λίγο πριν μπει στο χειρουργείο για αφαίρεση χολής, αφήνοντας σαφείς οδηγίες για το τι θα γίνει η περιουσία της σε περίπτωση που πεθάνει αλλά και οδηγίες για το πώς θέλει να είναι η κηδεία της.

«Θέλω οι Έλληνες που με αγάπησαν και αγάπησαν και τη φωνή μου και τα τραγούδια μου να μάθουν αλήθειες για μένα από εμένα. Μέσα στο γράμμα αυτό, που θα το μοιράσω σε όλα τα ΜΜΕ, μιλάω τόσο για την πικρία που έχω από τα παιδιά μου όσο και για τα περιουσιακά μου στοιχεία αλλά και για όσα πιστεύω πως πρέπει να μάθει ο λαός», δήλωσε η ίδια σε δημοσιογράφους μέσα από το νοσοκομείο.

«Διαψεύδω κατηγορηματικά ότι τα παιδιά μου μου στάθηκαν σε δύσκολες καταστάσεις, όπως ήταν η τελευταία. Όχι, δεν ενδιαφέρθηκαν», αναφέρει με νόημα.

Η προγραμματισμένη εγχείρηση χολής που έγινε στο ΚΑΤ πέτυχε. Η ίδια φανερά καταβεβλημένη προσπαθεί να αναρρώσει έχοντας στο πλευρό της πολλούς φίλους αλλά και σύσσωμο το προσωπικό του νοσοκομείου, που βρίσκεται συνεχώς δίπλα στην 93χρονη πλέον Καίτη Γκρέυ.

Πηγή: Λοιπόν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου