ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Σάββατο 13 Μαΐου 2017

{ Χαράματα και κάτι } Η Μπέτυ Τρόντζα μας παρουσιάζει εδώ το πρώτο της singles !!


Όπως είχαμε γράψει σε προηγούμενη δημοσίευση μας η Πατρινή τραγουδίστρια Μπέτυ Τρόντζα ετοίμασε την πρώτη της επαγγελματική δουλειά με τίτλο { Χαράματα και κάτι } .
Ένα πραγματικά όμορφο λαικό τραγούδι σε στίχους και μουσική του καλού φίλου , Χρήστου
Σπηλιόπουλου .  Συμετέχει ο Άκης Δείξιμος . 


Βρεθήκαμε με την Μπέτυ Τρόντζα να μας μιλήσει για το τραγούδι της !!

Μπέτυ σε ευχαριστούμε και σου ευχόμαστε καλοτάξιδο το τραγούδι !

Βασίλη εγώ σας ευχαριστώ για την ευκαιρία να παρουσιάσω το τραγούδι μου στους αναγνώστες  και 
ελπίζω να το αγκαλιάσει ο κόσμος .

Είμαι σίγουρος για αυτό γιατί ο κόσμος αναγνωρίζει ένα καλό λαικό τραγούδι !! Πως πήρες την απόφαση να το βγάλης ? Είσαι  αρκετά χρόνια στο χώρο ! 

Ναι Βασίλη είμαι κοντά στα 20 χρόνια στο χώρο . Έχω περάσει από όλα τα επαγγελματικά στάδια .Απλά ποτέ δεν ήταν αυτοσκοπός μου να βγάλω τραγούδι ποτέ δεν ζήτησα να γίνω μιά σταρ !!

Σε ακούω πολύ προσγειωμένη και ενώ έχεις μια πολύ ωραία φωνή . 

Εγώ είμαι ερωτευμένη με το τραγούδι , ένα ελάττωμα που το έχω πάρει από τον Μπαμπά , είναι μουσικός κοντά στα 45 χρόνια .

Και πως πήρες την απόφαση να το κάνεις τώρα ?

Ένα χρόνο το συζητούσα με τον Χρήστο γιατί ήθελα να βγή ένα καλό αποτέλεσμα , γι αυτό το γράψαμε σε αναγνωρισμένο studio και  με αξιόλογους μουσικούς και το αποτέλεσμα ελπίζω να αρέσει στον κόσμο και να το αγαπήσει !


Να μην ξεχάσω να ευχαριστήσω και τον Άκη Δείξιμο για την συμμετοχή του !!!


Μπέτυ σε ευχαριστώ για την  όμορφη κουβεντούλα μας και σου εύχομαι ότι καλύτερο !! 

Και εγώ σε ευχαριστώ Βασίλη , εύχομαι να  αρέσει στούς αναγνώστες σας το τραγούδι και περιμένω τα σχόλια σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου