ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Κυριακή 7 Μαΐου 2017

Chrissy Teigen: «Όλα πάνω μου είναι ψεύτικα εκτός από τα μάγουλά μου»


Chrissy Teigen: «Όλα πάνω μου είναι ψεύτικα εκτός από τα μάγουλά μου»
Η Chrissy Teigen έδωσε την πιο αποκαλυπτική της συνέντευξη στο Refinery 29. Το γνωστό μοντέλο και σύζυγος του τραγουδιστή John Legend δεν δίστασε να αποκαλύψει πως κατάφερε να δείχνει πιο όμορφη με τη βοήθεια του πλαστικού χειρουργού.

Η Chrissy συγκεκριμένα αποκάλυψε ότι έχει κάνει λιποαναρρόφηση στην περιοχή της μασχάλης σχεδόν πριν 9 χρόνια. Επίσης αστειεύτηκε για το γεγονός ότι όλα πάνω της είναι ψεύτικα εκτός από τα μάγουλά της.

Αμέσως μετά τις δηλώσεις της, τα ξένα Μέσα δημοσίευσαν φωτογραφίες της, στις οποίες, όπως βλέπετε παρακάτω, έδειχναν τις πλαστικές που φαίνεται να έχει κάνει το μοντέλο του Sports Illustrated.



H Crissy Teigen στο λύκειο το 2004 και σήμερα


«Έκανα λιποαναρρόφηση στις μασχάλες και ήταν ένα από τα καλύτερα πράγματα. Είναι μεγάλο μυστικό αλλά δεν με νοιάζει, ήταν πριν 9 χρόνια περίπου. Τώρα βέβαια έχει επιστρέψει, οπότε πρέπει να πληρώσω για λιποαναρρόφηση ξανά. Ήταν τόσο εύκολο. Με έκανε να νιώθω καλύτερα όταν φορούσα φορέματα. Με έκανε να νιώθω περισσότερη αυτοπεποίθηση. Ήταν το πιο χαζό, ηλίθιο πράγμα που έχω κάνει ποτέ. Το πιο χαζό, αλλά μου άρεσε, τι να κάνουμε. Ειλικρινά, δεν το μετανιώνω καθόλου», είπε και συνέχισε λέγοντας με χιούμορ, «όλα πάνω μου είναι ψεύτικα εκτός από τα μάγουλα μου».

Η «Daily Mail» αναπαρήγαγε το θέμα με το μοντέλο να φαίνεται ενοχλημένο και να γράφει στο Twitter: «Υπενθύμιση να μην αστειεύεσαι ποτέ μα ποτέ. (Έκανα τις μασχάλες μου, δεν έχω μετανιώσει, μόνο που ξεκάθαρα έχει επιστρέψει [το λίπος])».


http://www.govastileto.gr/lifestyle/chrissy-teigen-ola-pano-mou-ine-pseftika-ektos-apo-ta-magoula-mou/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου