ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Τετάρτη 17 Μαΐου 2017

Πατέρας για τρίτη φορά ο Νίκος Ζωιδάκης!


Πατέρας για τρίτη φορά ο Νίκος Ζωιδάκης!

Σε πελάγη ευτυχίας πλέει ο Νίκος Ζωιδάκης αφού η σύζυγός του, Χρυσούλα πριν λίγες ώρες έφερε στον κόσμο τον τρίτο καρπό του έρωτά τους.

Η σύζυγος του γνωστού Κρητικού λυράρη γέννησε ένα υγιέστατο κοριτσάκι, σε ιδιωτικό μαιευτήριο
των Χανίων.

Το ζευγάρι έχει αποκτήσει μαζί άλλες δύο κόρες που είναι 11 και 9 ετών αντίστοιχα.



«Τα αγαπάω τα κορίτσια από μικρός και τώρα που μεγάλωσα ο Θεός μου τα στέλνει πληθώρα. Και εγώ το ήθελα και η γυναίκα μου. Εμένα είναι ο ρόλος μου να τρέχω, αφού έχουμε την ευκαιρία αυτές τις δύσκολες εποχές να έχουμε δουλειά και ο ρόλος της γυναίκας μου είναι να είναι η κολώνα του σπιτιού», είχε δηλώσει σε παλαιότερη συνέντευξή του ο Νίκος Ζωιδάκης.

Να σας ζήσει!!

 http://www.govastileto.gr/lifestyle/pateras-gia-triti-fora-o-nikos-zoidakis/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου