ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Κυριακή 7 Μαΐου 2017

Κατερίνα Καινούργιου: «Έχω πληγωθεί πάρα πολύ από άντρες. Με έχουν γελοιοποιήσει»


Κατερίνα Καινούργιου: «Έχω πληγωθεί πάρα πολύ από άντρες. Με έχουν γελοιοποιήσει»

Η Κατερίνα Καινούργιου έδωσε μια άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη στην εκπομπή «DOT.» του MegaOne Κύπρου και μίλησε για τα προσωπικά της.

«Υπάρχουν άντρες που θέλουν την Κατερίνα των περιοδικών. Όταν το συνειδητοποιώ πληγώνομαι και απογοητεύομαι. Άρα ψάχνω τους λάθος άντρες. Γιατί είμαι σίγουρη ότι υπάρχουν πολύ καλά παιδιά που θα δουν και κάτι παραπάνω στην Κατερίνα. Άρα πάλι φταίω εγώ» εξομολογήθηκε η παρουσιάστρια, συμπληρώνοντας: «Πάντα μου άρεσαν οι πιο μετροσέξουαλ και νάρκισσοι άντρες. Αυτό είναι λάθος. Γιατί ίσως και εγώ κατά βάθος είμαι λίγο νάρκισσος; Μου έχει τύχει να στήσει παπαράτσι ο φίλος μου».

Όταν ρωτήθηκε για το πόσο την έχουν αλλάξει πλέον όσα έχει περάσει στις σχέσεις της, απάντησε: «Φοβάμαι ότι αν μπω σε μία διαδικασία σχέσης θα θέλω ξεχωριστά κρεβάτια και δωμάτια. Μ’ αρέσει η μοναξιά στο σπίτι. Αλλά μου λείπει η συντροφικότητα, το να κάνεις κάποια πράγματα με τον άνθρωπό σου. Λέω "Θεέ μου είμαι πλήρης, έχω την υγεία μου αλλά φέρε μου έναν σύντροφο γιατί νιώθω πολύ μόνη μου". Κατά τα άλλα λέω "μήπως να μη μου τον φέρεις και δεν είμαι έτοιμη;"».

Σε άλλο σημείο της συνέντευξης, η Κατερίνα Καινούργιου δεν δίστασε να παραδεχθεί: «Έχω πληγωθεί πάρα πολύ από άντρες που τους έχω φερθεί πολύ ωραία. Με έχουν κοροϊδέψει, με έχουν γελοιοποιήσει, δεν με έχουν σεβαστεί».


 http://www.govastileto.gr/lifestyle/katerina-kenourgiou-exo-pligo8i-para-poli-apo-antres-me-exoun-geliopiisi/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου