ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Τρίτη 16 Μαΐου 2017

Έξαλλη η Μαρία Κορινθίου με τα αρνητικά σχόλια για τη γυμνή της φωτογράφιση


Έξαλλη η Μαρία Κορινθίου με τα αρνητικά σχόλια για τη γυμνή της φωτογράφιση

Στην κάμερα της εκπομπής «Το Πρωινό» μίλησε η Μαρία Κορινθίου που έγινε έξω φρενών όταν η Σάσα Σταμάτη την ρώτησε για τις γυμνές φωτογραφίες που έχει κάνει!

«Δεν κάνω συνέχεια γυμνές φωτογραφήσεις. Κάνω και γυμνές. Γυμνές... δεν βλέπεις τίποτα... γιατί ξαφνιαστήκανε; Είναι κάτι καινούργιο που βλέπουν από εμένα; Γιατί πρέπει να ξανασχολιαστεί με ειρωνικό τρόπο;» είπε η ηθοποιός και πρόσθεσε:

«Πριν δύο μέρες έπαθα κρίση υπερκόπωσης. Είμαι σε μια κατάσταση του εξάλλου... Είμαι έτοιμη να μπω στο νοσοκομείο. Είμαι αυτή τη στιγμή έτοιμη να λιποθυμήσω! Έχω πολλά νεύρα τώρα που μου το θύμησες, γιατί δεν δέχομαι να μιλάνε για μένα ειρωνικά».




http://www.govastileto.gr/lifestyle/eksali-i-maria-korin8iou-me-ta-arnitika-sxolia-gia-ti-gimni-tis-fotografisi/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου