ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Σάββατο 13 Μαΐου 2017

Ειρήνη Παπαδοπούλου: «Ο Ντάνος ήταν ο μοναδικός που μου έλεγε μην φύγεις»!


Ειρήνη Παπαδοπούλου: «Ο Ντάνος ήταν ο μοναδικός που μου έλεγε μην φύγεις»!

Καλεσμένη στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλού ήταν την Πέμπτη το βράδυ η Ειρήνη Παπαδοπούλου που μίλησε για την παραμονή της στο Survivor αλλά και τους συμπαίκτες της.

Όσον άφορα τους συμπαίκτες της η τραγουδίστρια είπε: δεν έχω εκφέρει άποψη για τους συμπαίκτες, γιατί βλέπω ότι υπάρχει κόσμος που φανατίζεται τόσο πολύ και λέω μην πάρω κάποιον στο λαιμό μου, γιατί θέλω να κοιμάμαι τα βράδια ήσυχη».

Για τον Γιώργο Αγγελόπουλο τόνισε: «Ο Ντάνος ήταν ο μοναδικός που μου έλεγε μην φύγεις»!






http://www.govastileto.gr/lifestyle/irini-papadopoulou-o-ntanos-itan-o-monadikos-pou-mou-elege-min-figis/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου