ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Τετάρτη 10 Μαΐου 2017

Το συγκινητικό «αντίο» της Γιούλικας Σκαφιδά στη Μαίρη Τσώνη


Το συγκινητικό «αντίο» της Γιούλικας Σκαφιδά στη Μαίρη Τσώνη


Τη θλίψη στον καλλιτεχνικό χώρο σκόρπισε η είδηση του ξαφνικού θανάτου της Μαίρης Τσώνη, που είχε ξεχωρίσει με την ερμηνεία της στο βραβευμένο έργο του Γιώργου Λάνθιμου, «Ο Κυνόδοντας».

Ανάμεσα στα πρόσωπα που θέλησαν να αποχαιρετήσουν τη Μαίρη Τσώνη στο διαδίκτυο ήταν και η Γιούλικα Σκαφιδά.

«Μαίρη Τσώνη: Έφυγε απ'τη ζωή σήμερα το πρωί.Ήταν ευαίσθητη,υπερκινητική και πολύ ταλαντούχα. Κριμα. "Είμαι φοβικό άτομο, φοβάμαι γενικά, φοβάμαι τα πάντα. Καμιά φορά και τους ανθρώπους. Είμαι μεγάλο ελάττωμα αυτό, γι' αυτό κουράζω όσους είναι δίπλα μου. Παραφοβάμαι, είμαι δύσπιστη, δεν πείθομαι εύκολα και δύσκολα εμπιστεύομαι τους ανθρώπους. Αν μου κάνει κλικ όμως κάποιος, του δίνομαι ακραία. Ελάχιστους ανθρώπους που έχω εμπιστευτεί, αλλά τους έχω εμπιστευτεί ολοκληρωτικά. Είμαι πολύ μοναχική. Πάρα πολύ. Έχω λίγους φίλους. Δεν ήμουν έτσι πιο μικρή, με τα χρόνια το απέκτησα. Θα ήθελα να είμαι πιο αφελής και πιο ανοιχτή, μερικές φορές τις αναπολώ αυτές τις στιγμές», έγραψε στα social media.


http://www.govastileto.gr/lifestyle/to-siginitiko-antio-tis-gioulikas-skafida-sti-meri-tsoni/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου