ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Παρασκευή 5 Μαΐου 2017

Ashley Graham: Το διάσημο plus size model ποζάρει ολόγυμνο για το περιοδικό «V»


Ashley Graham: Το διάσημο plus size model ποζάρει ολόγυμνο για το περιοδικό «V»

Το διασημότερο plus size model, Ashley Graham πόζαρε ολόγυμνο για τις ανάγκες του περιοδικού «V» και δεν νιώθει καμία αμηχανία!

Η 29χρονη, που παρά τα κιλά της, έχει καταφέρει να φωτογραφηθεί στα πιο γνωστά περιοδικά του πλανήτη αγαπάει το κορμί της όπως είναι και το δηλώνει.

Η Ashley στη συνέντευξη που παραχώρησε γύρισε τον χρόνο πίσω όταν έφηβη ακόμη είδε πάνω της τα πρώτα σημάδια κυτταρίτιδας. «Θυμάμαι να λέω στη μαμά μου: "Δεν είναι αηδιαστικό; Είναι τόσο άσχημο". Τότε κατέβασε το παντελόνι της και μου είπε: "Δες, έχω κι εγώ". Κοίταξε μία εμένα και την άλλη την κυτταρίτιδα και γύρισε τα μάτια της. Δεν μου είπε αν αυτό ήταν κάτι όμορφο ή άσχημο. Το έκανε απλά να φαίνεται κάτι απλό, χωρίς σημασία».






http://www.govastileto.gr/lifestyle/ashley-graham-to-diasimo-plus-size-model-pozari-ologimno-gia-to-periodiko-v/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου