ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Τρίτη 11 Απριλίου 2017

ΞΕΝΙΑ ΜΑΗ ...ΤΑ ΕΙΠΕ ΟΛΑ ΣΤΟ MUSIC HUNTER

Selfie Stick: Ξένια Μάη, η φωνή που μας φέρνει την άνοιξη!

music hunter
  Η άνοιξη μας έχει μπει για τα καλά, οι προετοιμασίες για το Πάσχα αρχίζουν και παίρνουν φωτιά. Φωτιά όμως παίρνει και το Selfie Stick μιας και αυτή την βδομάδα φιλοξενεί ένα όνομα που έχει και χάρη μέσα σε όλα αυτά. Πρόκειται για γυναικεία υπόθεση και το Ξένια Μάη είναι το καλύτερο
hosting που μπορούμε να έχουμε αυτή την στιγμή!! Καθίστε αναπαυτικά στον καναπέ σας, πάρτε λάπτοπ, κινητό, tablet στα χέρια σας και αφεθείτε σε μία πτήση εσωτερικού ..
*
1. Σε ποιες καταστάσεις της ζωής σου λες “Άσε με να φύγω”?
Το λέω όταν αισθανθώ ότι παίρνω λιγότερα απ’ όσα δίνω ή αξίζω κι επίσης όταν μου συμπεριφέρονται σαν κάτι “συνηθισμένο” και δεδομένο!
2. Μεγαλύτερη θυσία που έχεις κάνει για το τραγούδι;
Λόγω τραγουδιού μετακόμισα στην Αθήνα και ζω μακριά από τους δικούς μου ανθρώπους, την οικογένειά μου και τους φίλους μου.
3. Μία επιτυχία που θα ήθελες να κάνεις διασκευή?
4. Τι σε γεμίζει?
Η μουσική, η γυμναστική, τα ταξίδια και ο ποιοτικός χρόνος με ανθρώπους που αγαπώ!
5. Κάτι που δεν αποχωρίζεσαι ποτέ?
Μία εικονίτσα της Παναγίας που μου έδωσε η γιαγιά μου όταν ήμουν μικρή.
6. Πόσο Music Hunter είσαι?
Είμαι πολύ! Αγαπώ πολλά είδη μουσικής. Ακούω καθετί καινούργιο ελληνικό ή ξένο μόλις κυκλοφορήσει. Ψάχνω πάντα να βρω παλιότερα τραγούδια που να με εκφράζουν και συνέχεια αναζητώ ήχους, μελωδίες που να με συνεπαίρνουν!
*
Η στιγμή που όλοι περιμένουμε, στείλε μας μια selfie από το κινητό σου..
music hunter
*
Shhhh… It’s a secret…
O καφές είναι αυτό που έχει αποβάλλει από την ζωή της, προτιμάει την σοκολάτα φράουλα.. Εεεε, νομίζω θα ακολουθήσουν κι άλλοι αυτό το μυστικό.. χε χε!
*
Ακούστε όλοι την τελευταία της επιτυχία “Άσε με να φύγω” ..






ΠΗΓΗ http://musichunter.gr/selfie-stick-xenia-mai-i-foni-pou-fernei-tin-anoiksi/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου