ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Σάββατο 22 Απριλίου 2017

Γιάννης Πλούταρχος: «Δεν μπόρεσα να διαχειριστώ την απώλεια του πατέρα μου»


Γιάννης Πλούταρχος: «Δεν μπόρεσα να διαχειριστώ την απώλεια του πατέρα μου»

Συνέντευξη στο περιοδικό Λοιπόν παραχώρησε ο Γιάννης Πλούρταχος όπου και μίλησε για την πορεία του, που του χάρισε πλούσιες στιγμές με χαρές, αγωνίες αλλά και λύπες.
Εκμυστηρεύτηκε όμως πως εκείνο που τον δυσκόλεψε περισσότερο στη ζωή του ήταν η απώλεια του πατέρα του.

Δόξα, επιτυχία, χρήματα… Όταν όλα πάνε τόσο καλά, ποιο σημείο είναι αυτό που μπορεί να σε έχει δυσκολέψει στη ζωή;

«Η επωνυμία έχει πάρα πολλά προβλήματα. Το μεγαλύτερο πρόβλημα όμως, ήταν όταν χρειάστηκε να αποχωριστώ τον πατέρα μου. Αυτό δεν περιγράφεται, όλα τα άλλα έρχονται και φεύγουν, περνάνε. Χρειάστηκαν πολλά χρόνια για να συνειδητοποιήσω ότι ο πατέρας μου, μου έδωσε μια σκυτάλη όταν «έφυγε», για να πάρω τη ζωή στα χέρια, ήταν κάτι που ένιωσα όταν μου είπαν ότι θα «φύγει» σε 6 μήνες, ήταν συγκλονιστικό. Δεν μπόρεσα να το διαχειριστώ, πέρασε πάρα πολύς καιρός, πάνε 12 χρόνια τώρα. Δεν μπόρεσα να διαχειριστώ την απώλεια του πατέρα μου για αρκετά χρόνια, ήταν δύσκολο. Στη καριέρα μου υπήρχαν διάφορα πράγματα που με στεναχώρησαν και με φαρμάκωσαν, αλλά έτσι έχουν τα πράγματα. Στεναχωριέμαι για αυτά που περνάνε από τα χέρια μου και δεν τα έχω κάνει, εκεί μπορώ να σκάσω».


 http://www.govastileto.gr/lifestyle/gianis-ploutarxos-den-mporesa-na-diaxiristo-tin-apolia-tou-patera-mou/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου