ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Παρασκευή 14 Απριλίου 2017

Ο Γιώργος Κωνσταντίνου ξεσπά εναντίον όσων τον κρατούν μακριά από την τηλεόραση!


Ο Γιώργος Κωνσταντίνου ξεσπά εναντίον όσων τον κρατούν μακριά από την τηλεόραση!

Με αφορµή την προβολή της έγχρωµης βερσιόν της κλασικής ταινίας «Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα» στον ΑΝΤ1, ο Γιώργος Κωνσταντίνου σε πρόσφατη συνέντευξή του αποκαλύπτει γιατί δεν κάνει πλέον τηλεόραση.

«Δεν µε θέλουν πια. Ξέρεις εσύ γιατί; Μήπως έχω... κακό βιογραφικό; Μήπως δεν είµαι καλός ηθοποιός; Μήπως φταίει ότι µεγάλωσα; Το έχουν κάνει γκέτο µε σύνθηµα "έξω οι παλιοί" κι άµα "φύγουµε", κλαίνε γοερά και λένε πόσο σπουδαίοι ήµασταν. Μα είµαστε εδώ ακόµα. Κι αφού είµαστε σπουδαίοι, γιατί δεν µας παίζετε; Μήπως γινόµαστε σπουδαίοι µετά θάνατον;», δήλωσε ο ηθοποιός  φανερά πικραµένος στην "Real".

Η αλήθεια είναι ότι σπάνια τον βλέπουµε ακόµα και ως καλεσµένο σε τηλεοπτικές εκποµπές. Τι λέει γι’ αυτό; «Θέλουν να βγω να µιλήσω για το πόσες συντρόφους είχα, ποιος ήταν ο µεγάλος µου έρωτας κ.λπ. Θα ξεπουλήσω τα προσωπικά µου, ενώ δεν το έκανα ποτέ; Πρόσφατα, µάλιστα, σταµάτησα στον αέρα µια συνέντευξη... Γι’ αυτό δεν µε φωνάζουν».

Όταν δε ρωτήθηκε για το αν στο βιβλίο που γράφει αυτό τον καιρό θα υπάρχουν αναφορές στις γυναίκες της ζωής του, απάντησε: «Όχι βέβαια... Γράφω για όσα έζησα από τον τορπιλισµό της "Ελλης" που ήµουν παιδάκι και την Κατοχή, τον εµφύλιο, µέχρι τον Κουν, το θέατρο, το σινεµά, την Αλίκη, όσα έµαθα στο µακρύ µου ταξίδι... Το θεωρώ πολύ φτηνό να αναφερθώ στις γυναίκες της ζωής µου - ό,τι ζήσαµε αφορούσε µονάχα εµάς. Δεν είναι όλα για ξεπούληµα στη ζωή. Οι άλλοι ας το κάνουν. Εγώ δεν το έκανα ποτέ».

http://www.govastileto.gr/lifestyle/o-giorgos-konstantinou-ksespa-enantion-oson-ton-kratoun-makria-apo-tin-tileorasi/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου