ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Σάββατο 1 Απριλίου 2017

Κατερίνα Καινούργιου: «Είχα μια πολύ άσχημη εφηβεία κι έχω εξαφανίσει σχεδόν όλες τις φωτογραφίες!»


Κατερίνα Καινούργιου: «Είχα μια πολύ άσχημη εφηβεία κι έχω εξαφανίσει σχεδόν όλες τις φωτογραφίες!»

Στο περιοδικό Τηλέραμα, άνοιξε την καρδιά της η Κατερίνα Καινούργιου που μας αποκαλύψε άγνωστες πτυχές του εαυτού της.

Γεννήθηκα την 1η Μαΐου 1985 στην Αθήνα. Από μικρή ασχολήθηκα για πολλά χρόνια με το
μπαλέτο, ενώ αποφοίτησα με άριστα από την Ελληνογαλλική Σχολή Αθηνών Άγιος Ιωσήφ και στη συνέχεια από το τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Γνωρίζω άπταιστα ελληνικά, γαλλικά και αγγλικά. Έχω έναν μεγαλύτερο αδερφό, τον Πάνο.

Είχα μια πολύ άσχημη εφηβεία κι έχω εξαφανίσει σχεδόν όλες τις εφηβικές μου φωτογραφίες! Υπάρχουν στιγμές που κλείνομαι πολύ στον εαυτό μου και δεν θέλω να βλέπω κανέναν. Ευτυχώς είναι λίγες και συμβαίνουν σπάνια. Από παιδί σιχαινόμουν τα αναψυκτικό με ανθρακικό! Δεν έχω καπνίσει ποτέ στη ζωή μου. Την πρώτη φορά που έφτιαξα τσουρέκι μόνη μου ξέχασα να βάλω ζάχαρη. Έτσι, μπορεί οπτικά να ήταν πολύ ωραίο, αλλά ήταν εντελώς άνοστο. Γενικά με τη μαγειρική δεν το έχω πολύ. Αλλά δεν το βάζω κάτω και προσπαθώ να μάθω από τη μητέρα μου, που είναι εκπληκτική μαγείρισσα. Δεν έχω φάει ποτέ στη ζωή μου ψαρόσουπα, ενώ είμαι αλλεργική στον μαϊντανό! Με ανατριχιάζει το φελιζόλ!

Με παίρνει ο ύπνος παντού και πολύ εύκολα, ακόμα και μέσα σε κλαμπ! Ξυπνάω πάντα τα βράδια για να πιω νερό. Θυμάμαι σχεδόν όλα τα όνειρα που βλέπω, γιατί έχω πάντα δίπλα μου ένα βιβλιαράκι και μόλις ξυπνάω τα σημειώνω. Έχω παρατηρήσει ότι όταν βλέπω άσχημα όνειρα ακούω δυσάρεστα γεγονότα. Είμαι προληπτική και δεν το κρύβω!

Στο κομοδίνο μου έχω βιβλία της Αλκυόνης Παπαδάκη, της Κικής Δημουλά, της Μάρως Βαμβουνάκη και του Τάσου Λειβαδίτη και πάντα πριν κοιμηθώ θα διαβάσω κάποιο απόσπασμα! Λατρεύω τα λευκά τριαντάφυλλα, γιατί μου θυμίζουν τις πιο αθώες στιγμές μου. Αγαπώ πολύ τη μόδα και εδώ και 6 χρόνια έχω τη δική μου συλλογή με ρούχα σε γνωστή εταιρία .Έχω πολύ μεγάλη συλλογή από ψηλοτάκουνα παπούτσια. Φοβάμαι πολύ τις αράχνες.

Ύστερα από δέκα χρόνια θα ήθελα να έχω δημιουργήσει τη δική μου οικογένεια. Έχω πάθος με τις σοκολάτες γάλακτος. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχω στην τσάντα μου και κατά τη διάρκεια της ημέρας βρίσκω την ευκαιρία να τσιμπολογάω!




http://www.govastileto.gr/lifestyle/katerina-kenourgiou-ixa-mia-poli-asximi-efivia-ki-exo-eksafanisi-sxedon-oles-tis-fotografies/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου