ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Σάββατο 1 Απριλίου 2017

Κατερίνα Στανίση: «Η Ρίτα Σακελλαρίου ξεψύχησε σχεδόν στα χέρια μου»


Κατερίνα Στανίση: «Η Ρίτα Σακελλαρίου ξεψύχησε σχεδόν στα χέρια μου»

Στην εκπομπή «La Biri Biri» παραχώρησε συνέντευξη η Κατερίνα Στανίση, που μίλησε μεταξύ άλλων για την τελευταία της συνάντηση με τη Ρίτα Σακελλαρίου, λίγα λεπτά πριν «φύγει» από τη ζωή.

Συγκεκριμένα η τραγουδίστρια ανέφερε: «Ήταν σε τέτοια κατάσταση που δεν μπορούσε να μιλήσει, μόνο που με είδε, κατάλαβε ότι ήμουν εγώ και της έπιανα το χέρι. Αυτό μου φτάνει, για μένα είναι ευλογία, διότι μετά που έφυγα, μετά από πέντε λεπτά, άφησε την πνοή της. Γι’ αυτό δεν πρέπει να κρατάμε κακία. Σχεδόν ξεψύχησε στα χέρια μου».


http://www.govastileto.gr/lifestyle/katerina-stanisi-i-rita-sakelariou-ksepsixise-sxedon-sta-xeria-mou/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου