ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Τετάρτη 8 Μαρτίου 2017

Μάγκυ Χαραλαμπίδου: Η φωτογραφία και το σχόλιο για το Survivor


Μάγκυ Χαραλαμπίδου: Η φωτογραφία και το σχόλιο για το Survivor
Τον γύρο του διαδικτύου έκανε πριν λίγες ημέρες ότι η Μάγκυ Χαραλαμπίδου μαζί με τον Γιώργο Μανικά και την Ελευθερία Ελευθερίου θα ενταχθεί στην ομάδα των «διασήμων» στο παιχνίδι επιβίωσης του ΣΚΑΙ, «Survivor».

Η ίδια μιλώντας στη Real είχε πει: «Μου έχει γίνει πρόταση εδώ και πολύ καιρό, πριν ξεκινήσει το παιχνίδι. Τώρα το ξανασυζητάμε και προσπαθούμε να τα βρούμε. Έχω πάρα πολλές υποχρεώσεις εδώ και αν τελικά παίξω στο παιχνίδι, θα χρειαστεί να λείψω για αρκετό καιρό. Όμως οι άνθρωποι στην παραγωγή προσπαθούν να με βοηθήσουν. Υπάρχουν κάποια διαφημιστικά συμβόλαια και η ραδιοφωνική μου εκπομπή, που απαιτούν να βρεθεί ένας τρόπος να ηχογραφώ από εκεί που θα βρίσκομαι».



Παρόλα αυτά η ραδιοφωνικός παραγωγός δημοσίευσε μια φωτογραφία όπου ποζάρει μαζί με τον Γιώργο Μανίκα και τον Νίκο Αναδιώτη και αναφερόμενη στο ριάλιτι, έγραψε: «Ο Γιώργος Μανίκας μου λέει ότι θα μου δίνει την πατάτα του στο «Survivor» για να μην αδυνατίσω στο επίμαχο σημείο! Ο Νίκος Αναδιώτης φυσικά δεν τον πιστεύει, ούτε και εγώ! Εσείς; Σοβαρά τώρα πέφτει πολύ πείνα! Υπομονή και επιμονή και στις δύο ομάδες, που δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό και ένα ωραίο θέαμα!».

 http://www.govastileto.gr/lifestyle/magi-xaralampidou-i-fotografia-ke-to-sxolio-gia-to-survivor/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου