ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Πέμπτη 16 Μαρτίου 2017

Η ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΕΦΕΡΕ ΝΩΡΙΣ ΤΩΝ ΚΑΥΣΩΝΑ...!!!


Η αναστασια ξαναεπεστρεψε με νεα φωτογραφιση σε μια ερημικη κ ταυτοχρονα μαγευτικη παραλια του βολου κ εφερε τον καυσωνα ..Eκτος απο το να ποζαρει στο φακο απαντησε κ στις ερωτησεις μας κανοντας πιο ενδιαφερον την φωτογραφιση αυτη κ μαθαινοντας πιο πολλα για εκεινη... 







Τι ειναι αυτο που κανεις διαφορετικα απο τις αλλες κοπελες που ασχολουντε κ αυτες με την φωτογραφιση :

 Ειμαι ο εαυτος μου..τσαλακωνομαι ευκολα.κ τα σουτινκ πιο πολυ θυμιζουν παιχνιδι.το στυλ κ οτι
"ειμαι γκομενα'' δεν το χα ποτε..

 Ποσο σε επηρεαζουν τα σχολια των φιλων σου στο facebook η τα μυνηματα τους

 Α καθολου μπορω να πω.δεν επηρεαζομαι ευκολα απο κανεναν...αυτοι την δουλεια τους κ εγω την δικη μου.. 








Αν κερδιζες το τζοκερ θα σταματαγες τις φωτο 

 Ειμαι παθιασμενος και ζωντανος ανθρωπος δεν μπορω να καθομαι σε ησυχια...οποια πετρα κ αν σηκωσεις θα μαι απο κατω 

 Τι σε κανει ευτυχισμενη εκτος απο την ενασχοληση σου με το χομπι να ποζαρεις

 Ευτυχισμενη με κανει το να κανω παρεα με ανθρωπους που με κανουν να γελαω .το να ακουω μουσικη που να με κανει να χαιρομαι κ να χορευω...το να ντυνοναι οπως θελω το να κανω χιουμορ κ να βλεπω τα ατομα που αγαπω γελαστα..

 Ποιο χαρακτηρα προτιμας περισσοτερο σε καποιον ...

Το να ειναι απλος.μ αρεσει η απλοτητα οσο τιποτε αλλο..δειχνει οικειοτητα και γενικα σε αγκιζει

 Ποσο χρονων θα ησουν αν δεν ηξερες την πραγματικη σου ηλικια 

 Θα ημουν ενα αιωνιο παιδι



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου