ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Τρίτη 14 Μαρτίου 2017

Ο Θάνος Καλλίρης αποκαλύπτει την ηλικία του


Ο Θάνος Καλλίρης αποκαλύπτει την ηλικία του

Συνέντευξη στην εκπομπή «Το Πρωινό» παραχώρησε ο Θάνος Καλλίρης, ο οποίος εξομολογήθηκε τι είναι αυτό που του λείπει σήμερα, ενώ αποκάλυψε και την ηλικία του.

Συγκεκριμένα ο τραγουδιστής είπε: «Από το 1987 μέχρι το 2004 ήταν η εποχή μου δισκογραφικά. Μετά εξέπεσα της θέσεώς μου δισκογραφικά. Μετά τα φώτα στράφηκαν κάπου άλλου, δεν κατάφερα να τα κρατήσω πάνω μου. Είμαι του 1962, σημαίνει ότι αυτή τη στιγμή είμαι 55 χρονών. Μου λείπει το να κάνω δίσκο και να ξέρω ότι θα κυκλοφορήσω ένα cd. Έβγαλα ένα cd single το 2015 και έπρεπε να πληρώσω για να μου το παίξουν τα καλά ραδιόφωνα. Δεν με παίζανε αλλιώς, με σνομπάρανε απίστευτα πολύ», είπε μεταξύ άλλων ο Θάνος Καλλίρης.


http://www.govastileto.gr/lifestyle/o-8anos-kaliris-apokalipti-tin-ilikia-tou/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου