ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2016

Φαν του γυμνισμού η Heidi Klum: «Πήγαινα σε παραλία γυμνιστών με τους γονείς μου»!


Φαν του γυμνισμού η Heidi Klum: «Πήγαινα σε παραλία γυμνιστών με τους γονείς μου»!

Δεν είναι λίγες οι φορές που οι παπαράτσι έχουν τσακώσει την Heidi Klum  να κάνει τις βουτιές της topless. Η Γερμανίδα καλλονή σε πρόσφατη συνέντευξή της αποκάλυψε πως είναι φαν του γυμνισμού!

 «Αισθάνομαι άνετα και δεν με πειράζει απαραίτητα αν κάποιος δει τις ρώγες μου. Αλλά δεν αισθάνονται όλοι άνετα με την ιδέα του γυμνισμού» είπε η Klum και συνέχισε: «Πήγαινα σε παραλία γυμνιστών με τους γονείς μου από παιδί, οπότε κάνω γυμνισμό. Δεν έχω απολύτως κανένα πρόβλημα με αυτό. Είμαι τελείως απελευθερωμένη».


 http://www.govastileto.gr/lifestyle/fan-tou-gimnismou-i-heidi-klum-pigena-se-paralia-gimniston-me-tous-gonis-mou/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου