Τι προπόνηση ακολουθείς αυτή την περίοδο. Ποια η συχνότητα, ο όγκος και η ένταση της προπόνησης σου. Γράψε μας το καλύτερο πρόγραμμα που έχεις ακολουθήσει και ένιωσες να σου “δούλεψε”.

Εδώ και κάποιους μήνες ακολουθό το πιο κάτω split:
Δευτέρα: Πόδια (με έμφαση τους τετρακέφαλους) + 30-40 λεπτά αερόβιο
Τρίτη: Στήθος/Τρικέφαλους/Δικέφαλους + 30-40 λεπτά αερόβιο
Τετάρτη: Πλάτη + 30-40 λεπτά αερόβιο
Πέμπτη: Γλουτούς/Πόδια (με έμφαση το πίσω μέρος) + 30-40 λεπτά αερόβιο
Παρασκευή: Ώμους + 30-40 λεπτά αερόβιο
Σάββατο: 30-40 λεπτά Αερόβιο ή Ρεπό
Κυριακή: Ρεπό
Κοιλιακούς κάνω περίπου 4 σετς 2-3 φορές την εβδομάδα.
Μέσα από την προσωπική μου εμπειρία έχω βρει ότι αυτό που δουλεύει για μένα είναι 6 σετς από κάθε άσκηση. Οτιδήποτε λιγότερο πραγματικά δεν το νιώθω να με καίει. Πάντα χρησιμοποιώ την μέθοδο προεξάντλησης, δηλαδή εκτελώ πρώτα ασκήσεις απομόνωσης ακολουθώντας με τις σύνθετες προς το τέλος της προπόνησης όπου οι μύες είναι ήδη κουρασμένοι. Προσπαθώ επίσης να χρησιμοποιώ supersets, καθώς και dropsets και τη μέθοδο rest-pause στα τελευταία 1-2 σετς της κάθε άσκησης.

Κάνεις αεροβική πάντα ; Ποια η άποψη σου για την αερόβια προπόνηση ;

Πάντα ολοκληρώνω την προπόνηση μου με 30-40 λεπτά αερόβιο μέτριας έντασης.
Σχεδόν Πάντα! Πέντε ίσως και έξι φορές την εβδομάδα. Η άποψη μου είναι ότι έστω και τα άτομα που δεν την χρειάζονται, όσον αφορά την καύση θερμίδων, καλό είναι να κάνουν έστω και μια σύντομη αερόβια προπόνηση απλά και μόνο για την καρδιαγγειακή τους υγεία.

Ποια θεωρείς ότι είναι η μεγαλύτερη σου επιτυχία σε αυτόν τον χώρο;

Μεγαλύτερη μου επιτυχία νιώθω πως είναι η θετική επιρροή που έχω σε κάποια άτομα και η δυνατότητα να αποτελώ κάποιου είδους κίνητρο σ’αυτούς ώστε να συνεχίσουν αυτό που κάνουν με πάθος και συνέπεια. Συν αυτού η επιτυχία της Ιστοσελίδας μου Fit-Blaster.com είναι κάτι για το οποίο είμαι περήφανη, και η οποία μέσα από συνεχή θετικά σχόλια θεωρώ πως βοήθησε αρκετούς σε θέματα fitness, υγείας, bodybuilding και άλλα. Και τέλος δεν θα μπορούσα να μην αναφέρω ως επιτυχία την συνεργασία μου με την Myprotein την οποία θεωρώ ως μια εξαίσια εταιρεία στο χώρο των συμπληρωμάτων.

MP23Δώσε 3 συμβουλές που να ταιριάζουν και σε αρχάριους και σε πιο προχωρημένους.

Ετοίμασε ένα πλάνο ΑΝΑΛΟΓΑ με τους προσωπικούς σου στόχους.
Ακολούθησε αυτό το πλάνο με ΣΥΝΕΠΕΙΑ.
Ξεπέρασε τα ΟΡΙΑ σου. 

Αν είχες να διαλέξεις μια άσκηση για κάθε μυϊκή ομάδα, ποια θα ήταν αυτή;

Πόδια: Leg Press
Γλουτοί: Cable kick-backs
Πλάτη: Barbell rows
Στήθος: Cable Flyes
Τρικέφαλοι: Dips
Δικέφαλοι: Overhead Cable Curls
Ώμοι: Lateral Raises
Κοιλιακοί: Leg Raises

Ποιο είναι το αγαπημένο σου απόφθεγμα;

«Είτε πιστεύεις ότι μπορείς, είτε ότι δεν μπορείς, έχεις δίκαιο»