ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016

Θα μας εκπροσωπήσει η Ιρένε Τροστ στην EUROVISION 2017;

Τελευταία το όνομα της ταλαντούχας Ιρένε Τροστ αρχίζει και ακούγεται έντονα για να μας εκπροσωπήσει στην Eurovision!
Ευχόμαστε να ισχύει γιατί τότε θα μιλούσαμε για ένα απίστευτο οπτικοακουστικό θέαμα…Τι όμως τελικά ισχύει…;



Ήρθαμε σε επικοινωνία με την Ιρένε Τροστ για να μας πει τι ακριβώς συνέβη…
-Καλησπέρα Ιρένε,τις τελευταίες μέρες ακούγεται έντονα το όνομα σου ως ενδεχόμενο να μας
εκπροσωπήσεις φέτος στην Eurovision…τι ακριβώς συμβαίνει;
Ι.Τ: Καλησπέρα,καταρχάς να πω ότι θεωρώ τιμή μου που ακούστηκε το όνομα μου ως εκπρόσωπος της Ελλάδας!
Υπήρξε μια επαφή και κάποιες συζητήσεις από κάποιους υπευθύνους,αλλά ειλικρινά δεν έχει γίνει καμία επίσιμη πρόταση και αναρωτιέμαι πως πήρε εκταση όλο αυτό!
-Είσαι η ιδανική περίπτωση θα λέγαμε για την Eurovision,καθώς είσαι πολύ όμορφη με πολύ καλή φωνή,τρομερή προφορά στην αγγλική γλώσσα και το σημαντικότερο,έχεις ξένη υπηκόοτητα κάτι το οποίο βοηθά στην ψηφοφορία φαντάζομαι….έχεις όλο το «πακέτο» που λένε… Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να μας εκπροσωπήσεις;
Ι.Τ: Σ’ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!Η αλήθεια είναι όμως ότι θα το δοκίμαζα μόνο μ’ ένα καλό τραγούδι που θα μου ταίριαζε γιατί θεωρώ ότι πολλές φορές πάνω στην βιασύνη μας να εντυπωσιάσουμε σαν χώρα,στέλνουμε τραγούδια που δεν ταιριάζουν στους τραγουδιστές και το αντίθετο….
-Τι θεωρείς καλό τραγούδι εσύ;
I.T: Δεν υπάρχει συνταγή,όπως και στις σχέσεις..πουθενά δεν υπάρχει συνταγή..Είναι το “κλικ” που θα σου κάνει το τραγούδι,είναι το ταίριασμα στην προσωπικότητα σου και από κει και πέρα το αφήνεις στην κρίση του κόσμου…
-Μιας που μίλησες για “συνταγή” στη σχέση,εσύ τι θεωρείς σωστή συνταγή για μια σωστή σχέση και τι πρέπει να έχει ο ιδανικός άντρας για σένα!
Ι.Τ: Όπως προανέφερα,συνταγή δεν υπάρχει σε τίποτα..όλα έιναι ένα συνοθήλευμα πραγμάτων..Είναι αυτό το ‘’κλικ΄΄ που σου λέω που δεν γνωρίζεις ποτέ,που και πότε θα το νιώσεις..Εκεί θεωρώ ότι βρίσκεται και η μαγεία..αυτό το’’άγνωστο’’ που σε ελκύει σε κάποιον και αν το μάθεις ίσως να χαλάσει η μαγεία….
-Ναι αλλά δεν μπορεί κάποια βασικά χαρακτηριστικά θα υπάρχουν που θα σε ιντριγκάρουν πιο πολύ….
Ι.Τ: Ωραία,κάποια χαρακτηριστικά που σίγουρα θέλω να έχει είναι το χιούμορ και να είναι openminded…Μ’αρέσει να είμαι μ’έναν άνθρωποπου είναι ακομπλεξάριστος και δεν τον νοιάζει η γνώμη των άλλων..Το πιο σημαντικό και αφροδισιακό είναι να σε διεκδικεί..Δεν μπορώ τους χλιαρούς άντρες και τις χλιαρές καταστάσεις..Η χλιαρότητα μου προκαλεί βαρεμάρα..οπότε βαριέμαι τον άντρα που ξεχνάει να είναι κυνηγός,δηλαδή τον πρωταρχικό του ρόλο!
-Θες να μου πεις ένα χαρακτηριστικό που απεχθάνεσαι σ’έναν άντρα και ένα που λατρεύεις;
I.T: Σιχαίνομαι την υποκρισία,κάποιες φορές δεν φαντάζεσαι τι μπορεί να σου πεί ένας άντρας για να σε ρίξει…Μ’αρέσει η ειλικρίνεια,να είναι ο άλλος χύμα,ό,τι έχει να μου πεί να μου το πει κατάμουτρα..Έτσι είμαι και γω και κάποιες φορές η ειλικρίνεια μου παρεξηγείται,αλλά δεν με νοιάζει,εχω την συνείδηση μου καθαρή!Δηλαδή σε ολες του είδους σχέσεις μ’αρέσει η ειλικρίνεια…Και λατρέυω τον άντρα που είναι δοτικός στα συναισθήματα του και με κάνει να γελάω ..τι καλύτερο;
-Σε τι φάση της ζωής σου είσαι;
I.T: Σε μια πολύ δημιουργική φάση!Ετοιμάζω καινούργιο τραγούδι!Και θα ξεκινήσω κάποιες live jazz εμφανίσεις σε γνωστό χώρο στο κολωνάκι.Και σύντομα ετοιμάζω μια δική μου δουλειά αλλα ακόμα δεν είναι ανακοινώσιμο!
-Μπορεί ακόμη τίποτα να μην είναι σίγουρο για την Eurovision και όλα να είναι ανοιχτά ακόμη,αλλα με την εμφάνιση που έχεις θα περίμενε κανέις να μας εκπροσωπήσεις σε διεθνή καλλιστεία!Σκέφτηκες ποτέ να το δοκιμάσεις;
I.T:(γέλια)Εδώ η αλήθεια είναι πως είχα επίσημη πρόταση παλιότερα απ τα καλλιστεία του ΑΝΤ1!Αλλά να σου πω κάτι,παρόλο που έκανα πολλά διαφημιστικά και φωτογραφήσεις από παιδί,δεν είχα ποτέ την κάψα με τέτοιου είδους διαγωνισμούς!Καταρχάς ήμουν τόσο αγοροκόριτσο που το τελευταίο που μ’ένοιαζε ηταν αυτά!Δεν μ΄αρέσει και σαν νοοτροπία να είμαι ειλικρινής!Είναι πολύ στημενο και βαρετό για τον χαρακτήρα μου,και νομίζω δεν έχει και κανένα ενδιαφέρον για κάποιον που θέλει να ασχοληθεί με τα καλλιτεχνικά!
-Ιρένε σ’ευχαριστούμε για την συνέντευξη, σου ευχόμαστε τα καλύτερα τα οποία είμαστε σίγουροι εδώ όλο το team ότι θα’χεις γιατί η ομορφιά μαζί με το ταλέντο, ποτέ δεν πάνε χαμένα! Καλή επιτυχία!

 http://adiakritos.gr/tha-mas-ekprosopisi-irene-trost-stin-eurovision-2017/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου