ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017

Gerard Butler: Δείτε τι είπε ο διάσημος ηθοποιός για το ατύχημα που είχε με τη μηχανή του


Gerard Butler: Δείτε τι είπε ο διάσημος ηθοποιός για το ατύχημα που είχε με τη μηχανή του
Τροχαίο ατύχημα με τη μηχανή του είχε την περασμένη εβδομάδα ο Gerard Butler, ευτυχώς χωρίς να τραυματιστεί σοβαρά!

Ο Σκωτσέζος ηθοποιός μίλησε στη πρεμιέρα της νέας ταινίας του «Geostorm», που πραγματοποιήθηκε στο TCL Chinese Theatre του Χόλιγουντ τη Δευτέρα, για το ατύχημα που είχε
και πώς αυτό έχει επηρεάσει τον τρόπο που βλέπει πλέον τη ζωή.

«Οδηγούσα στον δρόμο, κάνοντας τα δικά μου, κι αυτή η κυρία αποφάσισε από παρκαρισμένη στην απέναντι πλευρά του δρόμου να κάνει μια παράνομη αναστροφή με αποτέλεσμα να βρεθεί ακριβώς μπροστά μου», είπε ο ηθοποιός και πρόσθεσε: «Έπεσα με φόρα πάνω στο αυτοκίνητο, πετάχτηκα στον αέρα, έκανα μια στροφή 180 μοιρών και μετά προσγειώθηκα στο έδαφος. Όλο αυτό πόνεσε αρκετά».



Όπως εξομολογήθηκε ο Butler, όταν οι περαστικοί έτρεξαν να τον βοηθήσουν, έπαθαν σοκ διαπιστώνοντας πως μόλις είχαν γίνει μάρτυρες ενός πολύ σοβαρού τροχαίου με εμπλεκόμενο κάποιον διάσημο. «Πολλοί από αυτούς είδαν τι έγινε και με ρωτούσαν, "Εσύ ήσουν αυτός;!". Εγώ καθόμουν κάτω και τα πόδια μου με πέθαναν στον πόνο και τα παπούτσια μου ήταν σκισμένα. Θυμάμαι κάποιον να με ρωτάει, "Λοιπόν, πώς πάει;". Κι εγώ του απάντησα, "Εντάξει, υποτίθεται πως θα κάνω μια ταινία δράσης σε περίπου τρεις εβδομάδες», είπε ο Gerard Butler στους δημοσιογράφους.

Ο ηθοποιός παραδέχθηκε πως η σύγκρουση ήταν «αρκετά επίπονη» αλλά πως τον έκανε ταυτόχρονα να εκτιμήσει πόσο πολύτιμη είναι η ζωή. «Θα μπορούσα να έχω προσγειωθεί με έναν σωρό διαφορετικούς τρόπους που θα με είχαν σκοτώσει», ανέφερε χαρακτηριστικά, σημειώνοντας πως από το ατύχημα υπέστη μερικές γρατσουνιές, μελανιές και μικρά κατάγματα. «Έχω πέντε κατάγματα μόνο στο δεξί πόδι και ένα σωρό ακόμη ηλίθια πράγματα, αλλά θα γίνω καλά», κατέληξε.


 http://www.govastileto.gr/lifestyle/gerard-butler-dite-ti-ipe-o-diasimos-i8opios-gia-to-atixima-pou-ixe-me-ti-mixani-tou/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου