ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Πέμπτη 25 Μαΐου 2017

Συγκλονίζουν τα λόγια του αδελφού του Στάθη Ψάλτη, λίγο καιρό μετά τον θάνατό του


Συγκλονίζουν τα λόγια του αδελφού του Στάθη Ψάλτη, λίγο καιρό μετά τον θάνατό του

Ο Γιάννης Ρώτας, αδελφός του Στάθη Ψάλτη, «σπάει τη σιωπή» του και μιλά για τη θλίψη του μετά τον θάνατο του Στάθη ύστερα από γενναία μάχη που έδωσε με τον καρκίνο.

«Έχασα τη ζωή μου. Έσβησαν όλα όταν τον έχασα. Τον λατρευτό μου. Ήμουν στο νοσοκομείο 20 μέρες από το πρωί ως το βράδυ», αποκάλυψε ο Γιάννης Ρώτας στην "Espresso" και αποκάλυψε ένα απίστευτο περιστατικό από τα παιδικά χρόνια του Στάθη Ψάλτη που δεν γνωρίζαμε, αναφέροντας πως στα δύο του χρόνια ο σπουδαίος Έλληνας ηθοποιός «πέθανε» και ξαναγύρισε.

«Ο Στάθης ήταν 2 ετών και εγώ 8 και ζούσαμε στον Πύργο Ηλείας με τους γονείς μας, όταν εκείνος ξαφνικά "πέθανε"... Ή τουλάχιστον τον νομίσαμε πεθαμένο. Γρήγορα τον βάφτισαν στο σπίτι κάποιοι συγγενείς μας και αμέσως μετά... ξαναγύρισε στη ζωή! Ήταν σαν θαύμα! Όλα ξαφνικά τα έκανε ο Στάθης όπως και τώρα», είπε χαρακτηριστικά ο Γιάννης Ρώτας.

Ο Γιάννης Ρώτας αναφέρθηκε επίσης στη δύσκολη περίοδο της αρρώστιας του Στάθη Ψάλτη, λέγοντας: «Όταν έμαθα ότι ο Στάθης έχει καρκίνο έχασα ξαφνικά το βηματισμό μου και κινούμαι με μπαστουνάκι. Το σοκ ήταν τέτοιο που δεν μπορούσα να πάρω τα πόδια μου... Είμαι ακόμη έτσι, δεν έχω συνέλθει!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου