ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Κυριακή 29 Μαΐου 2016

Δημήτρης Κοντολάζος : «Η Μενεγάκη έχει βαφτίσει την κόρη μου. Δεν έχουμε σχέσεις εδώ και πολλά χρόνια»


Δημήτρης Κοντολάζος : «Η Μενεγάκη έχει βαφτίσει την κόρη μου. Δεν έχουμε σχέσεις εδώ και πολλά χρόνια»

Συνέντευξη στην εφημερίδα Espresso, παραχώρησε ο Δημήτρης Κοντολάζος όπου μεταξύ άλλων μίλησε και για το πώς είναι οι σχέσεις του σήμερα, με την Ελένη Μενεγάκη. Μάλιστα ο τραγουδιστής αποκάλυψε ότι η παρουσιάστρια είναι νονά της κόρης του.

Αν θυμάμαι καλά, τη Σοφία την έχει βαφτίσει η Ελένη Μενεγάκη.

Καλά θυμάσαι.

Αλήθεια, τι λέει για τη βαφτιστήρα της που είναι τραγουδίστρια;

Τίποτα, γιατί δεν έχουμε σχέσεις εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Νομίζω πως από τα τέλη του ’90 έχουμε να βρεθούμε.

Άρα μπορεί να μην ξέρει ότι η Σοφία ασχολείται με το τραγούδι.

Μπορεί να το έχει μάθει, μπορεί και όχι. Δεν γνωρίζω, αφού δεν έχουμε επαφή. Τι να κάνουμε. Πολλοί νονοί και νονές χάνονται από τα βαφτιστήρια τους. Ωστόσο, δεν μου αρέσει να το συζητάω αυτό το θέμα, γιατί δεν θα ήθελα να λένε ότι εγώ, με σαράντα τρία χρόνια καριέρας πίσω μου, πάω να πιαστώ από τη Μενεγάκη για να ακουστώ. Δεν με ενδιαφέρει κάτι τέτοιο.


 http://www.govastileto.gr/lifestyle/dimitris-kontolazos--i-menegaki-exi-vaftisi-tin-kori-mou-den-exoume-sxesis-edo-ke-pola-xronia/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου