ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015

Απίστευτο: Ποιο μοντέλο διέκοψε την εγκυμοσύνη της για να κάνει πλαστική;


Απίστευτο: Ποιο μοντέλο διέκοψε την εγκυμοσύνη της για να κάνει πλαστική;

Σάλος προκλήθηκε στα social media μετά τη δημοσίευση της συνέντευξης μοντέλου στη «Sunday People». Η κοπέλα εξομολογήθηκε πως αποφάσισε να διακόψει την εγκυμοσύνη της, προκειμένου να μπορέσει να υποβληθεί σε αισθητική επέμβαση στη μύτη.

«Οι άνθρωποι θα με μισήσουν, αλλά η εγκυμοσύνη μου θα κατέστρεφε την ευκαιρία που είχα να τα καταφέρω επιτέλους. Έφτιαξα τα στήθη μου, έφτιαξα το κορμί μου, αλλά συνειδητοποίησα πως για να πετύχω έπρεπε να φτιάξω και το πρόσωπο μου. Αποφάσισα να κάνω πλαστική στη μύτη, όποιο κι αν ήταν το κόστος και η εγκυμοσύνη μου ήταν ένα τεράστιο εμπόδιο. Η έκτρωση που έκανα ήταν η απάντηση σ΄ αυτό. Δεν με νοιάζει τι θα σκεφτεί ο καθένας. Δικό μου το σώμα, δική μου και η απόφαση», δήλωσε χαρακτηριστικά η Josie Cunningham, που έχει ακόμη τρία παιδιά και χαρακτηρίστηκε με τα χειρότερα λόγια.

Όσο για το πώς προέκυψε η εγκυμοσύνη, η ίδια είπε: «Δεν είναι ότι την είχα σχεδιάσει. Έβγαινα με κάποιον που μου άρεσε και στην κρεβατοκάμαρα γινόμασταν αρκετά βίαιοι. Χρησιμοποιούσαμε προστασία αλλά συνέβη ατύχημα. Είχα σκοπό να πάρω το χάπι της επόμενης ημέρας, αλλά είχα φωτογράφηση και δεν κατάφερα να πάω εγκαίρως στο φαρμακείο. Νόμιζα πως ήταν ασφαλές γιατί πολλές φορές πρέπει να βάζεις πρώτα την καριέρα σου».

http://www.govastileto.gr/lifestyle/apistefto-pio-montelo-diekopse-tin-egimosini-tis-gia-na-kani-plastiki/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου