ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Σάββατο 4 Ιουλίου 2015

Το κέιμενο του Λάμπη Λιβιεράτου για τις δραματικές ώρες που ζούμε: «Εμείς θα την πληρώσουμε τελικά τη νύφη»


Το κέιμενο του Λάμπη Λιβιεράτου για τις δραματικές ώρες που ζούμε: «Εμείς θα την πληρώσουμε τελικά τη νύφη»


Ο Λάμπης Λιβιεράτος μία μέρα πριν το κρίσιμο δημοψήφισμα για το μέλλον της Ελλάδας έγραψε τα συναισθήματά του μέσα από ένα κείμενο που δημοσίευσε στον λογαριασμό του στο facebook και γράφει για το πώς ο ίδιος βλέπει τα πράγματα τις τελευταίες μέρες με τον κόσμο να έχει διχαστεί.

«Καλημέρα σας φίλοι μου αγαπημένοι ή όσοι από σας παραμείνετε φίλοι μου στο μέλλον Εάν βιαστείτε να διαβάσετε το κείμενο μου και βιαστικά και απερίσκεπτα βγάλετε το συμπέρασμά σας όπως βιαστικά και απερίσκεπτα λέγονται ή γίνονται τις τελευταίες μέρες στη χώρα μας κάποια πράγματα από κάποιους συνανθρώπους μου τότε καλώς και δε μπορώ να κάνω κάτι γι αυτό... Και το λέω γιατί δυστυχώς διαπιστώνω ότι αυτό που συμβαίνει τις τελευταίες μέρες και επιτρέψτε μου σας ικετεύω να έχω κι εγώ μια ταπεινή γνώμη γι αυτό που γίνεται σαν ένας άνθρωπος που γράφει στην ταυτότητα του εδώ και 48 χρόνια Έλληνας Ορθόδοξος και όχι Επαναστάτης του τάμπλετ! Χωρίς να θέλω ειλικρινά καθόλου να θίξω ή να προσβάλω κανέναν συνάνθρωπο μου που έχει το αναφαίρετο δικαίωμα σε μια ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ να πιστεύει ότι θέλει και ότι νομίζει αυτός καλύτερο για τη ζωή του, τη ζωή των παιδιών του, και τη ζωή όσο το δυνατόν περισσότερων συνανθρώπων του, βάση της όποιας εμπειρίας του και των γνώσεων του και όχι βάση της όποιας ιδεολογίας του ή βάση του καθαρά προσωπικού του συμφέροντος ή της ομάδας που αγαπάει και φανατικά υποστηρίζει κάθε Κυριακή στο γήπεδο ουρλιάζοντας και βρίζοντας όποιον είναι αντίπαλος! Εάν θέλετε το πιστεύετε εάν πάλι δε θέλετε ή δε σας ψήνω ιτς οκ αλλά δε μπορώ να αποδείξω πως δεν είμαι ελέφαντας τέτοιες κρίσιμες στιγμές, όσο κι αν μπορεί να μοιάζω λίγο με κάποια κιλά που πήρα τους τελευταίους μήνες και δε θα ήθελα και γι αυτό να με κρίνετε!!! Δεν δέχομαι όμως σαν ελεύθερος πολίτης αυτής της χώρας που είμαι και αφήστε με να έχω γνώμη γι αυτό γιατί έχω ταξιδέψει σε αρκετές χώρες του κόσμου και για αναψυχή αλλά και από ανάγκη για επιβίωση όταν κάποια στιγμή εδώ τα βρήκα σκούρα και χω δει με τα ματάκια μου τις "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΕΣ" άλλων κρατών ακόμη και κάποιων προοδευτικών δυτικών χωρών που εάν τις εφαρμόζαμε εδώ σε πολλούς δε θα άρεσε και τόσο....

Δεν δέχομαι λοιπόν κάποιοι αυθαίρετα και χωρίς να το στηρίζουν πουθενά να μου κολλάνε ένα κίτρινο αστέρι στο μακό μου (για όσους γνωρίζουν τι σημαίνει αυτό) και να με κατατάσσουν σε μια κατηγορία χωρίς κανένα στοιχείο στα χέρια τους παρά μόνο επειδή κάπου μπορεί δημόσια να είπα κι εγώ απλά τη γνώμη μου!!!! Χωρίς να θέλω να καθοδηγήσω ή χειραγωγήσω κανέναν και χωρίς να θέλω να κάνω καμία προπαγάνδα ή κανένα μπούλινγκ που είναι και της μόδας, σε κανέναν για το τι πρέπει να ψηφίσει την Κυριακή σαν Έλληνας και όχι σαν επιχειρηματίας, υπάλληλος δημοσίου, ελεύθερος επαγγελματίας, άνεργος ή εργαζόμενος αριστερός ή δεξιός Πανάθα ή Γαύρος! Εάν λοιπόν μπω θέλοντας και μη σε μια κατηγορία επειδή έχω το συγκεκριμένο κινητό που έχω η μένω σε μια συνοικία που δεν αρέσει σε κάποιους ή κάνω παρέα με κάποιους ή στη χειρότερη απλά γνωρίζω ή συνεργάζομαι με κάποιους που έχουν μια γνώμη που δεν αρέσει σε κάποιους άλλους άρα συνεπαγωγικά κι εγώ τα ίδια μυαλά κουβαλάω και τότε θέλω σκότωμα τότε εντάξει φίλοι μου! Το δέχομαι παθητικά δεν αντιδρώ κάθομαι στη γωνία μου άνεργος κι εγώ αύριο στη καλύτερη αν όχι σφαγμένος εγώ και τα παιδιά μου γιατί προφανώς κι αυτά το ίδιο πιστεύουν αφού είναι παιδιά μου άρα και οι φίλοι μου και ο καθένας που μου λέει ακόμη και καλημέρα στο δρόμο!

Συγχωρέστε με αλλά αυτές οι νοοτροπίες θυμίζουν άλλες εποχές που δυστυχώς η χώρα μας πέρασε και που δυστυχώς ακόμη κι ο σημερινός Πρωθυπουργός μας ήταν αγέννητος τότε για να τις βιώσει αλλά σίγουρα κάπου θα έχει διαβάσει γι αυτές! Εάν λοιπόν κάποιοι με το μανδύα της Δημοκρατίας θέλετε να οδηγηθούμε εκεί και θα’ναι πολύ καλύτερο να βγαίνουμε και να βρίζουμε στην καλύτερη και δε θέλω να φανταστώ τη χειρότερη όποιον δεν είναι μαζί μας ή έχει αντίθετη άποψη από εμάς ακόμη κι αν μέχρι χθες κατ ακρίβεια πίναμε το φρέντο μας μαζί του ή τη μπυρίτσα μας στο στέκι μας... Τότε φίλοι μου ή εχθροί μου ας το κάνουμε κι ας δούμε που θα μας οδηγήσει αφού τόσο πολύ υποφέρουμε πια όλοι και δεν αντέχουμε άλλο τη σκλαβιά του Γερμανού ή του Ολλανδού ή του Αυστριακού αλλά εμείς όμως θα την πληρώσουμε τελικά τη νύφη και όχι αυτοί καθώς βλέπω....

Όλοι οι άλλοι βέβαια εκτός απ τον εαυτό μας που σε τίποτα δε φταίει και τίποτα λάθος δεν έχει κάνει στη ζωή του και πάντα το λάθος ήταν του αλλού και πάντα ο άλλος μας έφταιγε για την οποία κατάντια μας ηθική ή πρακτική! Πάντα το δάχτυλο ξέρει να δείχνει τον άλλον αλλά σπανίως στρέφεται πάνω μας! Ελπίζω αύριο να’ναι μόνο το δάχτυλο και όχι το όπλο!!! Με αγάπη και σεβασμό προς όλους!!!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου