ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Τετάρτη 29 Ιουλίου 2015

«Καύσωνας»-Κουλιανού: Ποζάρει με μαγιό και αποκαλύπτει τους θανάτους που τη «λύγισαν» (εικόνες)


«Καύσωνας»-Κουλιανού: Ποζάρει με μαγιό και αποκαλύπτει τους θανάτους που τη «λύγισαν» (εικόνες)
Στα 48 της χρόνια, η Βίκυ Κουλιανού αποδεικνύει πως διατηρεί επάξια τον τίτλο «Τζάγκουαρ» που της είχε χαρίσει ο Νίκος Μαστοράκης. Το πρώην top model φωτογραφίζεται με μαγιό που «κόβουν» την ανάσα για τις ανάγκες του «Υou» και εξομολογείται το ποιες απώλειες ανθρώπων από τη ζωή της την έκαναν να «λυγίσει».

Τη μεγαλύτερη δυσκολία της ζωής πότε την πέρασες;

«Πριν από 4 χρόνια πέρασα μία πολύ δύσκολη χρονιά, γιατί έχασαν τον μπαμπά μου και τις γιαγιάδες μου, δεν ήξερα πώς να το αντιμετωπίσω, ήταν σοκαριστικό. Μετά από αυτό κατάλαβα ότι δεν είμαστε τίποτα. Συνειδητοποίησα ότι δεν πρέπει να κάνω όνειρα για το αύριο. Δεν μπορούμε να κάνουμε όνειρα ζώντας σε μία χώρα που περνάει κρίση. Ξεκινάω λοιπόν τη μέρα μου με θετική ενέργεια και με ανθρώπους που με ευχαριστούν, γιατί τίποτα δεν είναι για πάντα, νομίζουμε ότι είναι».

Έχεις εξοικειωθεί με την ιδέα του θανάτου μετά από τόσες απώλειες;

«Νομίζω πως κανένας άνθρωπος δεν εξοικειώνεται με αυτό. Έχω καταφέρει να «παγώσω» τον πόνο ασυναίσθητα, όταν έχασα τον μπαμπά μου δεν μπορούσα να κλάψω, μου πήρε καιρό για να εκδηλώσω τον πόνο μου, και εκεί κατάλαβα ότι υπάρχει ένας μηχανισμός μέσα σε όλους τους ανθρώπους που μπορεί να «παγώσει» τα πράγματα για να σε προστατεύσει. Είχα μεγάλη αδυναμία στον μπαμπά μου, δεν ήταν ένας τυπικός πατέρας που τα κάνει όλα για την μοναχοκόρη του, ήταν λίγο μποέμ, λίγο πιο στον κόσμο του, αλλά ήταν για εμένα ο αγαπημένος μου. Αυτό, λοιπόν το «πάγωμα» του συναισθήματος βλέπω ότι μπορώ να το ανακαλώ σε μία φιλία, σε μία ερωτική σχέση ή σε ένα επαγγελματικό θέμα».









http://www.govastileto.gr/lifestyle/kafsonas-koulianou-pozari-me-magio-ke-apokalipti-tous-8anatous-pou-ti-ligisan-ikones/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου