ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015

Σοκάρει η περιγραφή Έλληνα ηθοποιού για το τροχαίο του: «Πολτοποιήθηκε το μισό μου πρόσωπo»


Σοκάρει η περιγραφή Έλληνα ηθοποιού για το τροχαίο του: «Πολτοποιήθηκε το μισό μου πρόσωπo»
Είναι από τις πιο δύσκολες στιγμές που έχει βιώσει, αφού ένα τροχαίο στα 35 του χρόνια, λίγο έλειψε να του στοιχίσει την ίδια του την ζωή. Ο Ζαχαρίας Ρόχας σε συνέντευξή του στο «Yes» περιγράφει με έναν ανατριχιαστικό τρόπο τα όσα πέρασε.

Πήραν τα μυαλά σας αέρα;

«Δεν είχα ποτέ την ανάγκη να γίνω αναγνωρίσιμος. Όταν προέκυψε, όμως, μου ήταν πάρα πολύ ευχάριστο. Μέχρι που έφτασα σε ένα σημείο που έπρεπε να τιμωρήσω τον εαυτό μου γι' αυτή την ευχαρίστηση και την ηδονή που αισθανόμουν. Κατάλαβα ότι ήταν παγίδα. Τότε μου έδωσε μία «σφαλιάρα» ο Θεός».

Τι εννοείτε;

«Μου στραπατσάρισε τη μούρη σε ένα σοβαρό αυτοκινητικό ατύχημα. Είχα ξεκινήσει πολύ δυναμικά την καριέρα μου, ήμουν 35 ετών και τράκαρα άγρια. Το μισό μου πρόσωπο είχε γίνει πολτός και σήμερα είναι θαύμα του Φουστάνου. Κινδύνευσα να πεθάνω».

Πως συνέβη;

«Πήρα το αυτοκίνητο και μέσα σε τρία λεπτά από την ώρα που ξεκίνησα τράκαρα μόνος μου. Έσπασα όλο το παρμπρίζ με το πρόσωπο μου. Χωρίς να ξέρω το πως, είχα βάλει ασυναίσθητα μια λευκή πετσέτα και ένα μπεταντίν στο αυτοκίνητο και την ακούμπησα στο πρόσωπο μου. Σταμάτησα μέσα στα αίματα ένα ταξί και πήγα στο νοσοκομείο».

Ήταν σοκ αυτό για εσάς;

«Ό,τι συνέβη, μου ήταν πάρα πολύ γνωστό. Την προηγούμενη μέρα είχα δει όλο ακριβώς το σκηνικό στον ύπνο μου. Τα είχα δει όλα με κάθε λεπτομέρειες, από το ότι θα μου έκαναν πλαστική μέχρι και τα εφημερεύοντα νοσοκομεία, όπου και τελικά πήγα.»

Όταν είδατε το πρόσωπα σας διαλυμένο πως αντιδράσατε;


«Το μόνο που με ένοιαζε ήταν πως θα παίξω στην παράσταση. Ήμουν με σαράντα ράμματα στο πρόσωπο, όμως πήγα να παίξω, Ενώ βρισκόμουν στη σκηνή τα ράμματα έσπασαν, άρχισαν να πετάγονται αίματα παντού και όλοι φώναζαν «ένα γιατρό». Ο γιατρός όμως δεν ήταν για μένα αλλά για έναν θεατή που μόλις είδε τα αίματα έπαθε καρδιακή προσβολή και πέθανε...»


http://www.govastileto.gr/lifestyle/sokari-i-perigrafi-elina-i8opiou-gia-to-troxeo-tou-poltopii8ike-to-miso-mou-prosopo/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου