ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

Οι εγχώριοι celebrities φωτογραφίζονται για καλό σκοπό και στέλνουν το δικό τους μήνυμα! (φωτό)


Οι εγχώριοι celebrities φωτογραφίζονται για καλό σκοπό και στέλνουν το δικό τους μήνυμα! (φωτό)
Εικοσιτέσσερα αγαπημένα πρόσωπα της εγχώριας σοουμπίζ φωτογραφήθηκαν για το περιοδικό People, στηρίζοντας την εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του δέρματος ενώ έστειλαν και το δικό τους μήνυμα.

Οι φωτογραφίες τους θα παρουσιαστούν σε έκθεση στο «Black Duck», από Δευτέρα 11 έως Παρασκευή 15 Μαίου. Τα έσοδα από τις πωλήσεις τους θα διατεθούν εξολοκλήρου στο σύλλογο ΑγκαλιάΖΩ, που είναι ο Όμιλος Εθελοντών κατά του Καρκίνου.

Πάρτε μια γεύση από τη φωτογράφιση:

Εύη Αδάμ, Νεφέλη και Δανάη Λιβιεράτου

«Σε νεαρή ηλικία δεν πρόσεχα τόσο την έκθεσή μου στον ήλιο. Όταν, όμως, έγινα μητέρα, έμαθα να είμαι πολύ πιο υπεύθυνη. Φοράω πάντα αντιηλιακή κρέμα προσώπου και σώματος με υψηλό δείκτη προστασίας. Προσωπικά βάζω τις κρέμες μισή ώρα πριν την έκθεσή μου στον ήλιο και μετά το μπάνιο ανανεώνω πάντα το αντιηλιακό μου. Μια δερματολόγος που είχα ρωτήσει μου είπε πως από τις 12.00 ως τις 15.00 είναι οι πιο βλαβερές ώρες για να καθόμαστε στον ήλιο, οπότε με τις κόρες μου προτιμάμε να πηγαίνουμε για μπάνιο τις πρωινές ώρες, το μεσημεράκι να ξεκουραζόμαστε και στις 16.00 επιστρέφουμε στη θάλασσα. Οι δυο μου κόρες έχουν μάθει πως πρέπει να προφυλάσσουν την επιδερμίδα τους από τον ήλιο, οπότε φοράνε πάντα αντιηλιακό και φροντίζουν να το ανανεώνουν πολύ συχνά».

Κατερίνα Καινούργιου


«Έχω ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα και στα πρώτα μπάνια φοράω πάνα αντιηλιακό προσώπου με δείκτη προστασίας 50, ενώ στο σώμα γύρω στο 30, το οποίο ανανεώνω σε τακτά χρονικά διαστήματα. Επιπλέον φοράω πάντα καπέλο, γυαλιά ηλίου και προσπαθώ τις μεσημεριανές ώρες να μην κάθομαι πολύ στον ήλιο. Ευτυχώς που η αγαπημένη μου ώρα για κολύμπι είναι μετά τις 4.00 το απόγευμα.
Θυμάμαι μικρή που πηγαίναμε οικογενειακώς στον Άγιο Ανδρέα και περνούσαμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές. Με τον αδελφό μου κολυμπούσαμε αρκετές ώρες, κάναμε θαλάσσια σπορ και θαλάσσιο ποδήλατο. Άργησα να μάθω κολύμπι, γιατί φοβόμουν. Ακόμα και τώρα δεν είμαι δεινή κολυμβήτρια, όμως νιώθω περισσότερο εξοικειωμένη»


Aθηνά Οικονομάκου


«Ένα από τα ομορφότερα καλοκαίρια που έχω περάσει είναι το προηγούμενο. Ήταν η πρώτη φορά μετά από χρόνια που έκανα σχεδόν τρεις μήνες διακοπές. Ό,τι και να πρωτοθυμηθώ είναι λίγο. Έμεινα πολύ καιρό στη Μύκονο και την ανακάλυψα μέσα από ένα άλλο πρίσμα, όχι μόνο αυτό της τρελής διασκέδασης. Μέσα σε τρεις μήνες δεν πρέπει να ξενύχτησα περισσότερες από δέκα φορές, αλλά ανακάλυψα τις παραλίες της, τις ομορφιές της και το πόσο υπέροχο νησί είναι, ακόμα και αν δεν βγαίνεις το βράδυ. Μεγάλωσα στη Σκάλα Λακωνίας, με την παραλία να απέχει ένα πεντάλεπτο από το σπίτι μου. Έτσι, θυμάμαι τον εαυτό μου μονίμως στη θάλασσα. Έχω ευχαριστηθεί πολύ τον ήλιο, τη θάλασσα, τα μπάνια. Έχει υπέροχες παραλίες στην πατρίδα μου, τόσο πιο άγριες και με βότσαλα προς τη Μάνη, όσο και πιο εξωτικές, με χρυσή άμμο, ενώ η Ελαφόνησος απέχει μόνο μία ώρα. Εκεί πήγα την πρώτη μου κατασκήνωση. Είναι μαγικό μέρος, λατρεύω την παραλία του Σίμου, στη νότια πλευρά του νησιού. Έχω πολύ λευκή επιδερμίδα και το καλοκαίρι το προσπαθώ πολύ να πάρω χρώμα. Στο παρελθόν καθόμουν στον ήλιο με τις ώρες. Πλέον, βέβαια, χρησιμοποιώ πολύ υψηλό δείκτη προστασίας, ειδικά τις πρώτες μέρες. Φοράω πάντα καπέλο και γυαλιά και κάθομαι πάντα κάτω από ομπρέλα – ειδικά το κεφάλι μου φροντίζω να είναι πάντα στη σκιά».


Μαρία Ηλιάκη


«
Από το ελληνικό καλοκαίρι αγαπάω τον ήλιο, που με γεμίζει ενέργεια και με κάνει πιο δημιουργική. Μου φτιάχνει πολύ η διάθεση, όταν ανοίγω τις κουρτίνες του σπιτιού μου και βλέπω το λαμπερό μας ήλιο. Μου αρέσουν πολύ οι ηλιόλουστες μέρες, ενώ, όταν έχουμε συννεφιά, η διάθεσή μου δεν είναι ιδιαίτερα ανεβασμένη και δεν είμαι τόσο δημιουργική.
Οι καλοκαιρινές διακοπές που έχουν χαραχτεί πολύ έντονα στη μνήμη μου ήταν πριν αρκετά χρόνια, όταν πήραμε πτυχίο και με τους συμφοιτητές μου πήγαμε στην Αντίπαρο. Τότε το νησί ήταν ακόμα παρθένο, οπότε οι διακοπές μας ήταν πιο εναλλακτικές. Πάντως, εξακολουθώ να κάνω ήρεμες διακοπές περνώντας πολλή ώρα στη θάλασσα, ενώ δεν κάνω σχεδόν καθόλου κλάμπινγκ».

Μαριάντα Πιερίδη


«Φέτος θα είναι οι πρώτες κανονικές διακοπές με το γιο μου –πέρσι ήταν νεογέννητος και δεν πήγαμε στη θάλασσα. Πλέον τον βγάζω πολλές βόλτες και του φοράω πάντα αντιηλιακή κρέμα, ενώ στις διακοπές μας δεν θα τον αφήσω τις μεσημεριανές ώρες να βρίσκεται κάτω από τον ήλιο. Ευτυχώς, η δική μου επιδερμίδα είναι πιο σκούρα και δεν καίγομαι εύκολα. Δεν παραλείπω το αντιηλιακό και προτιμώ να πηγαίνω στη θάλασσα το απόγευμα. Το περσινό καλοκαίρι ήταν από τα καλύτερά μου. Θυμάμαι πως ήμουν στο Ηράκλειο της Κρήτης και πήγαινα στην Τρυπητή – φτάνοντας στην παραλία δεν είχε καθόλου σήμα. Λίγο μετά το σημείο που έμπαινες μέσα στο φαράγγι η επικοινωνία με τον υπόλοιπο κόσμο χανόταν. Ξεκουράστηκα πάρα πολύ με αυτή την ηρεμία που επικρατούσε, ένιωθα πως είμαι κοντά στη φύση και είχα χάσει την αίσθηση του χρόνου».


Μαρία Κορινθίου


«Το καλοκαίρι που έχει χαραχτεί στη μνήμη μου είναι πριν μερικά χρόνια, όταν με τις φίλες μου Σίσσυ Χρηστίδου, Έλλη Κοκκίνου και Δέσποινα Καμπούρη πήγαμε διακοπές με τους άντρες και τα παιδιά μας στη Σκιάθο. Από τότε κανονίζουμε κάθε χρόνο να πηγαίνουμε όλοι μαζί διακοπές. Φέτος, σκεφτόμαστε να πάμε στην Πάρο. Με τη γέννηση της κόρης μου δεν μου αρέσει να κάθομαι πολύ στον ήλιο και προτιμώ τις απογευματινές ώρες, που ο ήλιος δεν είναι τόσο βλαβερός για την επιδερμίδα. Στην κόρη μου φοράω πάντα αντιηλιακό με υψηλό δείκτη προστασίας, της βάζω καπέλο και βρέχω πάντα τα μαλλάκια της. Κατά τις μεσημεριανές ώρες την απασχολώ κάτω από την ομπρέλα, γιατί δεν θέλω να εκτίθεται στον ήλιο».

Δέσποινα Καμπούρη


«Από το ελληνικό καλοκαίρι αγαπάω τα νησιά μας, τον ήλιο, τη θάλασσα και απολαμβάνω τις ήρεμες στιγμές δίπλα στην παραλία. Αγαπημένο μου νησί είναι η Κύθνος, όπου έγινε ο γάμος μου, η Φολέγανδρος, γιατί έχω περάσει πολύ όμορφες διακοπές, και η Μύκονος.
Στην κόρη μου βάζω πάντα αντιηλιακό με υψηλό δείκτη προστασίας, το οποίο ανανεώνω σε τακτικά χρονικά διαστήματα, δεν παραλείπω ποτέ να της φοράω καπέλο και αποφεύγω την έκθεση στον ήλιο από τις 12 μέχρι τις 15.00, όταν οι ακτίνες του ήλιου είναι πιο δυνατές και βλαβερές».



Νάντια Μπουλέ


«H πιο έντονη παιδική μου ανάμνηση είναι οι διακοπές που έκανα στο χωριό της μητέρας μου, στα Μακρυώτικα της Κεφαλονιάς. Όταν έκλεινε το σχολείο, πήγαινα για τρεις μήνες στο νησί με τον αδελφό μου και τα ξαδέλφια μου. Μου έχει χαραχτεί έντονα η εικόνα της φουρνάρισσας, που περνούσε κάθε πρωί και παίρναμε ζεστό ψωμάκι, ψημένο στον ξυλόφουρνο. Βάζαμε μαρμελάδα ή μέλι και το τρώγαμε για πρωινό. Έπειτα πηγαίναμε στην παραλία του Μύρτου για βουτιές και το μεσημέρι, που επιστρέφαμε σπίτι, μύριζε το φαγητό της γιαγιάς. Η μυρωδιά της κρεατόπιτας –παραδοσιακό πιάτο της περιοχής– είναι κάτι που θυμάμαι μέχρι σήμερα!
Στην οικογένειά μου έχουμε ιστορικό με τον καρκίνο του δέρματος, καθώς έχει η γιαγιά μου, οπότε δεν κάθομαι καθόλου στον ήλιο. Η επιδερμίδα μου είναι πολύ λευκή, φοράω αντιηλιακή κρέμα προσώπου όλο το χρόνο με υψηλό δείκτη προστασίας και αποφεύγω εντελώς την ηλιοθεραπεία. Δεν με απασχολεί καθόλου το μαύρισμα. Προτεραιότητα έχει η υγεία μου».

Κατερίνα Καραβάτου


«Με τους γονείς μου από μικρή πήγαινα στα Φαλάσαιρνα, στα Χανιά, και κάναμε τα μπάνια μας. Τα χρόνια πέρασαν κι εγώ συνέχισα να πηγαίνω στη συγκεκριμένη παραλία με την παρέα μου και τα τελευταία χρόνια με το σύζυγό μου, Κρατερό, και την κόρη μας, Αέλια. Μου είναι οικείο μέρος, με ξεκουράζει και έχω τόσες όμορφες στιγμές. Κάποτε ήμουν εγώ το μικρό κοριτσάκι που έκανα εκεί τα πρώτα μου μπάνια και τώρα είναι η κόρη μου. Είναι πολύ συγκινητικό.
Προσέχω πολύ την επιδερμίδα μου όταν κάθομαι στον ήλιο, γιατί είμαι αρκετά λευκή και κοκκινίζω εύκολα. Στην κόρη μου βάζω συνέχεια αντιηλιακό με υψηλό δείκτη προστασίας, ενώ, όταν βρισκόμαστε στη παραλία τις μεσημεριανές ώρες, ο Κρατερός βάζει μια μικρή σκηνή».


http://www.govastileto.gr/lifestyle/i-egxorii-celebrities-fotografizonte-gia-kalo-skopo-ke-stelnoun-to-diko-tous-minima-foto/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου