ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2014

Τζένη Μπαλατσινού: «Αναζητώ τη μοναχικότητα. Η μοναξιά είναι κάτι διαφορετικό»


Τζένη Μπαλατσινού: «Αναζητώ τη μοναχικότητα. Η μοναξιά είναι κάτι διαφορετικό»

Η Τζένη Μπαλατσινού σε πρόσφατη συνέντευξή της άνοιξε την καρδιά της και αποκάλυψε πως είναι αυτή την περίοδο.

«Αναζητώ τη μοναχικότητα. Η μοναξιά είναι κάτι διαφορετικό. Ασχολούμαι με πάρα πολλά πράγματα για να αισθανθώ μοναξιά. Επικοινωνώ με τους ανθρώπους πολύ και μέσω της δουλειάς αλλά και σε προσωπικό επίπεδο. Δεν είναι κάτι που με έχει απασχολήσει και πιστεύω ότι θα γεράσω με παρέα. Είμαι πολύ της συντροφιάς για να νιώσω μοναξιά», δήλωσε στο περιοδικό YOU.

Έχει μετανιώσει άραγε για κάτι που έκανε στο παρελθόν; «Δεν έχω μετανιώσει για κάτι. Από όλα κάτι έμαθα», ανέφερε και στη συνέχεια αποκάλυψε όλα όσα την ξενερώνουν. «Το ψέμα, η έλλειψη ήθους και η αμετροέπεια δεν αντέχονται ενώ με θυμώνει απίστευτα το να μην είμαι συνεπείς σε αυτά που έχω αναλάβει τόσο εγώ όλο και οι άλλοι. Επίσης η αγένεια, η έλλειψη σεβασμού και σωστής κρίσης».

Όσον αφορά, στα δημοσιεύματα για τη ζωή της και στο κατά πόσο τη στενοχωρούν δήλωσε: «Δεν έχω διαβάσει κάτι που να με ενοχλήσει. Τα παιδιά μου θέλω να προστατεύω και είναι το μόνο που μπορεί να με κάνει να αντιδράσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου