ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014

Σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση η Cher- Ακύρωσε την περιοδεία της εξαιτίας της υγείας της! Όλες οι λεπτομέρειες


Σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση η Cher- Ακύρωσε την περιοδεία της εξαιτίας της υγείας της! Όλες οι λεπτομέρειες


Σοκαρισμένη και συντετριμμένη είναι η Cher, καθώς εδώ και μερικούς μήνες υποφέρει από ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα υγείας. Πρόκειται για μια μόλυνση από ιό στα νεφρά, η οποία εμφανίστηκε στις αρχές του Σεπτέμβρη αλλά μέχρι σήμερα η 68χρονη τραγουδίστρια δεν έχει καταφέρει να την ξεπεράσει.

Για το λόγο αυτό, αναγκάστηκε να ακυρώσει την προγραμματισμένη περιοδεία της, «Dressed to Kill».Η διάσημη τραγουδίστρια μέσω ενός μηνύματος στο twitter, δεν έκρυψε την άσχημη ψυχολογική της κατάσταση για την εξέλιξη της υγείας της: «Είμαι σοκαρισμένη και συντετριμμένη. Ποτέ δεν μου έχει ξανασυμβεί κάτι παρόμοιο. Δεν βρίσκω λόγια να  ζητήσω συγγνώμη στους θαυμαστές μου που αγοράσατε εισιτήρια για να με δείτε. Είμαι πολύ περήφανη για το show. Ήταν το καλύτερο μου. Ελπίζω να καταφέρω να επιστρέψω του χρόνου ώστε να τελειώσω αυτό που ξεκίνησα».  

http://www.govastileto.gr/lifestyle/se-asximi-psixologiki-katastasi-i-cher--akirose-tin-periodia-tis-eksetias-tis-igias-tis-oles-i-leptomeries/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου