ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Κυριακή 31 Αυγούστου 2014

Ειρήνη Παπαδοπούλου: «Πολλές φορές προκαλώ τη ζήλεια γιατί βαριέμαι εύκολα»!


irini
 Συνέντευξη στο περιοδικό YOU παραχώρησε η Ειρήνη Παπαδοπούλου και μεταξύ άλλων μίλησε για το αν έχει δεχτεί πρόταση γάμου, τη ζήλεια και για το αν θα έκανε παιδί εκτός γάμου.
- Πρόταση γάμου έχουν κάνει στην Ειρήνη Παπαδοπούλου;

«Όχι, πρόταση γάμου δεν μου έχουν κάνει. Όμως στα 15 μου θυμάμαι ότι είχε έρθει ένας με τη μητέρα του -που δεν τον ήξερα- και με ζήτησε από τους γονείς μου. Φυσικά και είπαν «όχι»!
-Θα έκανες ένα παιδί εκτός γάμου;
«Μεγάλωσα σε μια οικογένεια παραδοσιακή, αν θες παλιομοδίτικη, που πρώτα πρέπει να παντρευτείς και μετά να κάνεις παιδί. Τώρα εγώ θα σου πω ότι αν νιώσω την ανάγκη να κάνω ένα παιδί, θα το κάνω και δεν θα με πειράξει αν είμαι παντρεμένη ή όχι. Αν με ρωτούσες πριν από δέκα χρόνια θα σου έλεγα ότι θα ήθελα να αποκτήσω πολλά παιδιά όπως η οικογένεια που μεγάλωσα… Σήμερα θα μου ήταν αρκετό να ολοκληρωθώ κι εγώ σαν γυναίκα με την απόκτηση ενός παιδιού.»
- Ζηλεύεις; Έχεις ψάξει ποτέ κινητό συντρόφου σου;
«Ζηλεύω τόσο όσο… Πολλές φορές την προκαλώ κιόλας την ζήλεια γιατί βαριέμαι εύκολα. Η ζήλια φουντώνει τον έρωτα. Έχω ψάξει το κινητό του αγαπημένου μου και το έχω μετανιώσει! Όσο ψάχνεις βρίσκεις και άμα θες να χαλαστείς, θα βρεις να χαλαστείς…»

 http://www.govastileto.gr/lifestyle/%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%AE%CE%BD%CE%B7-%CF%80%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%B4%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BB%CE%AD%CF%82-%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AD%CF%82-%CF%80%CF%81%CE%BF/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου