ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

Shaya για «The Voice»: «Στενοχωριέμαι γιατί οι περισσότεροι τραγουδιστές δεν θα κάνουν τίποτα»


Η καριέρα της, τα όνειρά της και το μουσικό σόου του ΑΝΤ1 ήταν τα κύρια θέματα στην πρόσφατη συνέντευξη της τραγουδίστριας.
Για την συμμετοχή της στο μιούζικαλ «Priscilla, η βασίλισσα της ερήμου»: «Πάντα μου άρεσε το μιούζικαλ ως είδος. Απλώς δεν είχε τύχει να το κυνηγήσω και δεν με κυνήγησε κι αυτό. Έτσι
όταν μου έγινε η συγκεκριμένη πρόταση, χάρηκα πάρα πολύ. Είναι ένα έργο χαρούμενο, αλλά ταυτόχρονα και πολύ απαιτητικό».
Το τελευταίο διάστημα τραγουδούσε στο Ντουμπάι. Έχει άραγε σκεφτεί να εγκαταλείψει την Ελλάδα μόνιμα; «Έχω σκεφτεί να φύγω. Αν ήξερα ότι κάτι με περιμένει, δεν θα το σκεφτόμουν τόσο πολύ. Αρκεί βέβαια να είχα για βάση μου την Ελλάδα. Δεν θα άφηνα το σπίτι μου εδώ, πάντα θα γυρνούσα πίσω. Στις πρώτες μου επιλογές θα ήταν η Αμερική, ίσως και η Βρετανία. Να φύγω για πάντα όμως και χωρίς να έχω κάτι σίγουρο, με τίποτα».
Για τη συμμετοχή των νέων παιδιών στο «The Voice»: «Μου αρέσει που ακούω τόσες ωραίες φωνές. Στενοχωριέμαι όμως κιόλας, γιατί ξέρω ότι οι περισσότεροι από αυτούς δεν θα κάνουν τίποτα. Υπάρχουν άτομα με τόσο ιδιαίτερο στυλ που δεν θα ταιριάξουν πουθενά. Ποτέ οι μοντέρνοι τραγουδιστές δεν έβγαλαν λεφτά. Οι λαϊκοί ήταν πάντα αυτοί που έπαιρναν τα μεγάλα νυχτοκάματα», δήλωσε στο Πρώτο Θέμα.

 http://www.freegossip.gr/index.php/site/article/96261/Shaya-gia-The-Voice-stenoxwriemai-giati-oi-perissoteroi-tragoydistes-den-tha-kanoyn-tipota

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου