ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2009

Η κόρη της Σερ άλλαξε φύλο και δηλώνει: «Είμαι ευτυχισμένος που έγινα επιτέλους άντρας»


Όταν στα τέλη Μαρτίου η Τσάστιτι Μπόνο ανακοίνωσε πως θα προχωρήσει σε επέμβαση αλλαγής φύλου, όλοι περίμεναν την αντίδραση της διάσημης μητέρας της, Σερ. Στο παρελθόν, είχε γίνει γνωστό πως η Τσάστιτι είχε ανακοινώσει στους γονείς της την απόφασή της σε ηλικία μόλις 20 χρονών, και τότε...
εκείνοι έκοψαν κάθε επαφή μαζί της. Όμως η Σερ, πλέον, δείχνει συμπαράσταση στο παιδί της –που άλλαξε το όνομά του σε Τσαζ- λέγοντας: «Η αγάπη μου για τον Τσαζ είναι παντοτινή, θα είμαι δίπλα του σε όλη τη διαδικασία».


Ύστερα από 6 περίπου μήνες σιωπής, ο Τσαζ αποφάσισε να μιλήσει για την απόφασή του αυτή στο «Entertainment Tonight» και να αποκαλύψει ότι πλέον είναι ευτυχισμένος. «Ήταν μια χρονοβόρα διαδικασία. Πριν από 10 χρόνια συνειδητοποίησα ποιος πραγματικά είμαι. Το 2004 όμως ήταν καθοριστική περίοδος για μένα, καθώς έκανα απεξάρτηση και με καθαρό μυαλό αποφάσισα να ξεκινήσω τις διαδικασίες που θα με ολοκλήρωναν ως άνθρωπο. Αποφάσισα να ξεκινήσω τη διαδικασία αλλαγής φύλου μόλις έγινα 40 χρονών. Είπα στον εαυτό μου "τώρα ή ποτέ". Θέλω να μπορώ να απολαύσω τη ζωή μου όσο ακόμα έχω αντοχές, θέλω να μπορώ να ζήσω τη ζωή ενός φυσιολογικού άντρα», δήλωσε ο Τσαζ.



Μίλησε όμως και για τις εντυπωσιακές αλλαγές –όπως ο ίδιος τις χαρακτηρίζει- που παρατήρησε στο σώμα του. «Η φωνή μου έγινε πιο βαριά, το πάχος άρχισε να διαμοιράζεται σε όλο το σώμα και οι μύες μου άρχισαν να αναπτύσσονται διαφορετικά. Απέκτησα τρίχες σε όλο το σώμα μου αλλά το πιο σημαντικό είναι η αλλαγή που σημειώθηκε στις σεξουαλικές μου επιθυμίες».



Ωστόσο, ο Τσαζ αποκάλυψε πως το μόνο που δεν έχει αλλάξει είναι η προσωπικότητά του και η ιδέα που είχε για τον εαυτό του από τότε που ήταν 10 μόλις χρονών. «Πάντα αισθανόμουν άντρας, από τότε που ήμουν παιδί, δεν υπήρχε κάτι θηλυκό στο σώμα και στο μυαλό μου. Πιστεύω πως το φύλο ενός ανθρώπου δεν είναι κάτι που καθορίζεται από τα γεννητικά του όργανα, αντίθετα είναι καθαρά εγκεφαλική υπόθεση. Αυτό όμως το συνειδητοποίησα στις αρχές της δεκαετίας του '90, καθώς μου ήταν πολύ δύσκολο να αισθανθώ άνετα με το ποιος πραγματικά είμαι».

http://www.yupi.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου